Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum maloobchodního trhu
Nesvačilová, Dana ; Novotný, Milan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je marketingový výzkum v oblasti maloobchodního trhu s rychloobrátkovým zbožím v souvislosti s nakupováním potravin přes internet. První část této práce se věnuje teoretickému popisu maloobchodu, aktuálních trendů a aspektů spojených se zákazníkem. Druhá část obsahuje analýzu vývoje maloobchodu poslední dekády a další analýzy, z nichž získané závěry poslouží jako východiska pro zpracování marketingového výzkumu. Získané informace z tohoto výzkumu budou základem pro formulaci návrhů podoby nové služby pro obchodníky, k odhalení perspektivy nakupování potravin a rychloobrátkového zboží pomocí internetu či jiných komunikačních služeb.
Testování modelu pro predikci výsledků tenisových utkání
Karas, Daniel ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Jakub (oponent)
Název: Testování modelu pro predikci výsledků tenisových utkání Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit jednoduchý a snadno pochopitelný model predikce výsledků tenisového utkání. Metody: Pro získání relevantních a aktuálních informací byla v této diplomové práci využita analýza sekundárních dat. V práci byl kladen důraz na to, aby data byla validní a pocházela z důvěryhodných zdrojů. Dále byly využity matematické a statistické metody k získání výpočtů pro určení správných predikcí. Získaná data byla zpracována a poté prezentována prostřednictvím tabulek. Výsledky: Upravený model založený na Low-point modelu, ale zjednodušený tak, aby mu rozuměla široká veřejnost, a který využíval snadno dohledatelná a ihned dostupná data, úspěšně predikoval turnaj Australian Open 2021. Na konci turnaje jsme měli na fiktivním účtě více peněz než na začátku. Model dokázal správně predikovat 5 ze 7 zápasů a byl v zisku při sázce na predikovaného vítěze i na sázku na výhodnost kurzu. Při ověření modelu na dalších dvou grandslamech byl však tento model ve ztrátě, a nemůžeme ho tak označit za dlouhodobě výnosný. Klíčová slova: tenis, predikce, sázka, Australian Open, grandslam, výhodnost,
Marketing v porodnictví
Taberyová, Markéta ; Růžička, Michal (vedoucí práce) ; Šedivý, Marek (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingem v porodnictví. Jejím cílem je popsat, jak marketing v porodnicích funguje, jaké jsou požadavky klientek porodnic a co je pro n nejd ležit jší v rámci pé e b hem porodu a po n m. V teoretické ásti se práce zabývá historickým kontextem pé e v porodnicích, právními aspekty této pé e a také sou asnými trendy, které ur ují požadavky klientek. Dále teoretická ást popisuje specifika marketingu v porodnictví, podrobn p edstavuje jednotlivé oblasti marketingu na podklad marketingového mixu 4C a rozpracovává zejména témata komunikace a konvenience v porodnicích. Empirická ást se v nuje jak porodnicím, tak jejich klientkám. Je zde popsán marketing p ti porodnic. Data byla získána na základ strukturovaných rozhovor , informací z internetových stránek porodnic a zkušeností klientek v t chto porodnicích. V rámci výzkumu bylo také provedeno dotazníkové šet ení mezi klientkami porodnic a deset hloubkových strukturovaných rozhovor , na jejichž podklad jsou formulovány požadavky klientek porodnic a hlavní nedostatky v rámci pé e. Z výzkumu vyplývá, že pro klientky porodnic je nejd ležit jší napln ní jejich požadavk . P i výb ru je nejpodstatn jší vzdálenost porodnice a zkušenosti ostatních matek. Za hlavní nedostatek v rámci pé e považují klientky nedostate nou komunikaci....
Marketingový výzkum maloobchodního trhu
Nesvačilová, Dana ; Novotný, Milan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je marketingový výzkum v oblasti maloobchodního trhu s rychloobrátkovým zbožím v souvislosti s nakupováním potravin přes internet. První část této práce se věnuje teoretickému popisu maloobchodu, aktuálních trendů a aspektů spojených se zákazníkem. Druhá část obsahuje analýzu vývoje maloobchodu poslední dekády a další analýzy, z nichž získané závěry poslouží jako východiska pro zpracování marketingového výzkumu. Získané informace z tohoto výzkumu budou základem pro formulaci návrhů podoby nové služby pro obchodníky, k odhalení perspektivy nakupování potravin a rychloobrátkového zboží pomocí internetu či jiných komunikačních služeb.
Použitelnost webových prohlížečů
Vobruba, Lukáš ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Práce mapuje přínosnost, efektivitu a pohodlnost nabízenou současnými webovými prohlížeči. V první části je definována úloha internetového prohlížeče a popsána jeho historie. V další kapitole jsou vyjmenovány důležité funkce, kterými může prohlížeč disponovat, spolu s jejich popisem. Poté je rozebráno pět běžně používaných současných prohlížečů. Zde jsou uvedeny jejich charakteristické rysy a popsáno uživatelské rozhraní. K posouzení rychlosti prohlížečů byly provedeny výkonnostní testy, jejichž metodika a okomentované výstupy jsou spolu zahrnuty v samostatné kapitole. Na ni navazuje průzkum uživatelského přístupu, kde se na třech jednotlivcích analyzovala jejich úspěšnost navigace v prohlížečích a práce s internetem. Práci uzavírá vyhodnocení nabytých zjištění a nastínění očekávaného budoucího vývoje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.