Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Continuous and discrete time attitude control of a vehicle
Najvarová, Lucie ; Nechvátal, Luděk (oponent) ; Gennaro, Stefano Di (vedoucí práce)
Attitude vehicle control has become an important problem in automotive control applications. Such a control is made possible thanks to the introduction of various "by-wire" subsystems, such as steer-by-wire, break-by-wire, etc. These represent the electronic equivalent of existing mechanical and hydraulic subsystems. In particular, digital controls determined on the basis of the vehicle sampled dynamics can be determined. The advantage of determining a digital control is the avoidance of performance deterioration of the continuous control law when implemented with zero order holders.
Regulace teploty v domácí udírně
Drulák, Milan ; Dosoudilová, Monika (oponent) ; Švarc, Ivan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá přestavbou domácí udírny s ruční regulací teploty na udírnu s automatickou regulací teploty. V práci se nachází teoretické pojednání o teploměrech, které se využívají pro automatizaci. Následuje praktická část, ve které je popsán stav udírny před automatizací regulace teploty a stav udírny po instalaci potřebných modifikací pro automatizaci regulování teploty. V praktické části je i ukázáno, jak pracovat ve vývojovém prostředí Mosaic české firmy Teco a.s. Výsledkem práce je funkční prototyp udírny s automatickou regulací teploty. Řídicí program této udírny s automatickou regulací teploty je schopen přepínat mezi dvěma způsoby regulace teploty (dvoupolohová regulace a spojitá regulace) a zobrazit skrze webovou aplikaci v místní síti důležité informace o teplotě. Obsažené jsou i popsané grafy z praktických testů regulace. Dále praktická část obsahuje důležité poznatky o automatické regulaci teploty v domácí udírně.
Continuous and discrete time attitude control of a vehicle
Najvarová, Lucie ; Nechvátal, Luděk (oponent) ; Gennaro, Stefano Di (vedoucí práce)
Attitude vehicle control has become an important problem in automotive control applications. Such a control is made possible thanks to the introduction of various "by-wire" subsystems, such as steer-by-wire, break-by-wire, etc. These represent the electronic equivalent of existing mechanical and hydraulic subsystems. In particular, digital controls determined on the basis of the vehicle sampled dynamics can be determined. The advantage of determining a digital control is the avoidance of performance deterioration of the continuous control law when implemented with zero order holders.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.