Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití elektronického obchodu v zemědělském družstvu
Maleček, Jan ; Říha, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou pěti firem, které nabízí elektronický obchod na internetových stránkách, kdy jsem vybral na základě srovnávacích kritérií nejlepší e-shop z nabídky.
Funkční potraviny a jejich uplatnění na regionálním trhu potravin
NACHÁZELOVÁ, Nikola
Cílem bakalářské práce bylo charakterizovat přínos funkčních potravin pro lidské zdraví a formulovat efektivní postup při zavádění funkčních potravin na regionální trh potravin při využití nástrojů marketingového mixu. Pro zhotovení práce bylo provedeno dotazníkové šetření, které mělo za úkol zjistit, zda obyvatelé znají funkční potraviny. Díky tomu bylo zjištěno, že většina obyvatel nezná pojem funkční potraviny a jejich vliv na zdraví. Na základě těchto dat bylo navrženo řešení, jak spotřebitele informovat o těchto potravinách a jejich zvýšení spotřeby.
Využití elektronického obchodu v zemědělském družstvu
Maleček, Jan ; Říha, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou pěti firem, které nabízí elektronický obchod na internetových stránkách, kdy jsem vybral na základě srovnávacích kritérií nejlepší e-shop z nabídky.
Spotřebitelský trh kávy v ČR
Sapáková, Hana ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Tématem této bakalářské práce je spotřebitelský trh kávy v České republice. Konkrétně se tato práce zaměřuje na český trh s kávou z pohledu nabídky a poptávky. Pojem nabídka zde zastupují kavárenské řetězce, kavárny a kamenné obchody nabízející balenou kávu. Trh s kávou v České republice je charakteristický vysoce konkurenčním prostředím. Na druhé straně je definována poptávka dvou diferencovaných specifik místa konzumace kávy, a to s převahou konzumace doma či s převahou konzumace kávy mimo domov. Cílem práce je zanalyzovat a zhodnotit aktuální stav a charakteristické znaky nabídky a poptávky na trhu s kávou v České republice. Konstrukce stavu aktuálních preferencí českých spotřebitelů je sestavena na základně provedeného dotazníkového šetření.
Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu
CHLUPOVÁ, Tereza
Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů z oblasti marketingu důležitých pro objasnění problematiky této práce. Zaměřuje se na charakteristiky trhů a rozdělení na trhy organizací a trhy konečného spotřebitele. Vysvětluje význam hodnoty pro konečného zákazníka a přibližuje spotřebitelské chování organizací a nákupní chování konečného spotřebitele. V této části je stručné představena analýza trhu a postup při získávání dat a informací. Práce se podrobněji věnuje distribuci, která představuje pro každou firmu složitý a náročný proces při doručování produktu ke konečnému spotřebiteli. Praktická část je založena na analýze prodejní činnosti firmy Anglo česká s.r.o. Zabývá se charakteristikou a vývojem francouzské firmy s názvem Prodifa, která je zaměřená na výrobu a prodej rozprašovačů parfémů a jejich náplní distributorským firmám. Popisuje vývoj a charakterizuje českou distributorskou společnost Anglo česká s.r.o., která je odběratelem výrobků francouzské firmy. Práce se věnuje historii spolupráce těchto dvou společností a současným způsobům prodeje francouzských výrobků na českém trhu a snaží se odkrýt nové možnosti zvýšení jejich prodejnosti.
Možnosti využití sociálních sítí v podnikové praxi
MARTÍŠEK, Petr
Základem lidské společnosti je komunikace, k tomu v posledních desetiletích výrazně napomohl internet. Fenoménem posledních let je pak masové propojení lidí pomocí sociálních sítí. Cílem mé práce bylo zmapovat situaci v oblasti využívání a rozvoje sociálních sítí, výhody a nevýhody v oblasti komunikace, jejich vývoj a jejich budoucnost. Ve své analýze jsem dále řešil možnosti využití těchto sítí v podnikové praxi. Základem hodnocení se staly dva průzkumy. Průzkum v oblasti spotřebitelského trhu hodnotil v jakém rozsahu a s jakým zaměřením využívají sociální sítě lidé v České republice, druhý pak se zaměřil na podnikatelské subjekty a mapoval, jak firmy využívají sociální sítě ke komunikaci se zákazníky a širší veřejností.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.