Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Orientace spotřebitelských soutěží značky Gambrinus
Blažková, Tereza ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bémová, Radka (oponent)
Cílem této práce je určit potenciál a směr spotřebitelských soutěží pro značku Gambrinus 11° XCLNT u její cílové skupiny a zároveň navrhnout "optimální" spotřebitelskou soutěž, která by dokázala zvýšit povědomí o této značce, zlepšit její image, a tím zvýšit i její prodeje. První část diplomové práce popisuje spotřebitelskou soutěž jako součást marketingové komunikace a odkrývá význam podpory prodeje jako takové. Poté jsou představeny druhy spotřebitelských soutěží a kapitolu uzavírá popis postupu přípravy spotřebitelské soutěže. Čtvrtá kapitola obsahuje nejen zákonnou úpravu soutěží, ale také úpravu stanovenou Kodexem komunikačních agentur (AKA) a Etickým kodexem Iniciativy zodpovědných pivovarů (IZP). V práci nechybí ani teoretické zpracování marketingového výzkumu a postup při jeho realizaci. Teoretickou část uzavírá představení společnosti Plzeňský Prazdroj a samotné značky Gambrinus 11° XCLNT. Praktická část je složena ze sekundárního a primárního výzkumu v podobě online dotazníku, pro jehož vyhodnocení a následnou segmentaci je využit program SPSS. Pro zvolený segment je navržena "optimální spotřebitelská soutěž", jejíž atraktivita je prověřena ve focus group. V závěru je shrnuta vhodnost a úskalí tohoto komunikačního kanálu pro značku Gambrinus 11° XCLNT.
Spotřebitelská soutěž v automobilovém průmyslu
Brož, Jan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kozák, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá popisem a zhodnocením konkrétní spotřebitelské soutěže realizované společností OMV Česká republika, s.r.o. První část práce je věnována ryze teorii týkající se umístění spotřebitelské soutěže v rámci marketingového mixu, dále legislativním úpravám týkajících se přímo spotřebitelských soutěží a také daňovému aspektu spotřebitelských soutěží. Praktická část je pak uvedena představením společnosti OMV Česká republika, s.r.o., pokračuje analýzou trhu maziv v České republice a krátkým exkurzem do evropské legislativy na poli maziv. Dále představuje program EPG (Engine Protection Guarantee) záruky ochrany motoru společnosti OMV Česká republika, s.r.o., samotnou spotřebitelskou soutěž realizovanou jako podporu tohoto programu, marketingovou podporu této soutěže a v závěru tuto realizaci hodnotí.
Návrh spotřebitelské soutěže pro firmu D.P.K.
Knápková, Erika ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Tato práce se zabývá návrhem konkrétní spotřebitelské soutěže. První část je věnována vymezení spotřebitelských soutěží v rámci integrované marketingové komunikace, legislativní úpravě soutěží a daňové povinnosti pořadatele. V druhé části je nastíněna samotná soutěž. Výchozími podklady jsou interní materiály firmy a vlastní provedený průzkum. Na základě těchto údajů je vybrán termín a místo konání soutěže a atraktivní výhra pro zákazníky. Jsou také stanovena kompletní pravidla soutěže. Větší pozornost se upíná ke komunikaci kampaně, která je zaměřena především na reklamu na internetu. Nemůžeme také opomenout využití POS materiálů. V závěru je uveden kompletní přehled nákladů, nutných k organizaci kampaně, a zhodnocení možných přínosů soutěže.
Spotřebitelské soutěže
Schwarz, Michal ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Pěnkava, Karel (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice spotřebitelských soutěží. Vymezuje jejich postavení vůči ostatním nástrojům podpory prodeje a zkoumá jejich specifika. Popisuje stěžejní kroky organizace spotřebitelské soutěže a věnuje patřičný prostor legislativnímu rámci. Praktická část práce si, na základě dat získaných dotazníkovým šetřením, klade za cíl získat představu o postojích spotřebitelů k soutěžím. Snaží se navrhnout ideální model spotřebitelské soutěže.
Spotřebitelská soutěž firmy Pfanner
Šťastný, Ondřej ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Mencl, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá spotřebitelskými soutěžemi. V teoretické části jsou uvedeny teoretické poznatky o této tématice na jejichž základě autor v další části zpracoval návrh soutěže. V teoretické části se autor zabývá jednotlivými typy soutěží, právní úpravou a nastíňuje současné problémy v této oblasti. V praktické části autor charakterizuje trh džusů a cílovou skupinu. Hlavní část tvoří samotný návrh soutěže včetně odhadu ekonomického přínosu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.