Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh mostní konstrukce na rychlostní komunikaci
Nádvorník, Ondřej ; Rybák, Vít (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podrobným návrhem nosné konstrukce mostu o dvou polích, s náběhem směrem ke střední podpěře a s příčným řezem jedno-trámové konstrukce. Nosná konstrukce je navržena z předpjatého betonu, ztráty předpětí jsou přesně vyčísleny. Dále se zabývá posouzením pilíře, základového prahu a skupiny pilot. Posudek byl proveden podle mezních stavů.
Montovaná železobetonová konstrukce výrobní haly s administrativou
Sitta, Martin ; Šulák, Pavel (oponent) ; Zlámal, Martin (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout a posoudit vybrané prvky montované železobetonové výrobní haly s administrativou, a to na mezní stav únosnosti dle platných norem. Specifikem výrobní haly je pojízdný mostový jeřáb s únosností až 50 t. Konkrétně je řešen příčný rám tvořený střešním předpjatým vazníkem, sloupem vynášejícím nosník jeřábové dráhy a vrtanou pilotou přenášející účinky zatížení od horní stavby do základového podloží. Dále je zpracován posudek Gerberova nosníku v administrativní části objektu. Ostatní části konstrukce práce neřeší.
Analýza nákladů inženýrských staveb
Klec, Martin ; Kudrna, Jan (oponent) ; Výskala, Miloslav (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Analýza nákladů inženýrských staveb“ se zabývá porovnáním nákladů na životní cyklus liniových staveb s asfaltovým povrchem vůči nákladům na životní cyklus liniových staveb s betonovým povrchem. V teoretické části práce je pojednáváno o cenách, nákladech, kalkulacích a rozpočtech. Následují kapitoly o historii a současném stavu, rozdělení pozemních komunikací, konstrukci vozovky, životním cyklu stavby a rozdílech mezi cementobetonovým a asfaltovým krytem. Praktická část diplomové práce je rozčleněna na tři dílčí části. V každé z nich jsou na praktickém příkladu porovnány náklady na životní cyklus liniové stavby s asfaltovým povrchem vůči nákladům na životní cyklus liniové stavby s betonovým povrchem a vše je graficky znázorněno.
Analýza nákladů inženýrských staveb
Klec, Martin ; Kudrna, Jan (oponent) ; Výskala, Miloslav (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Analýza nákladů inženýrských staveb“ se zabývá porovnáním nákladů na životní cyklus liniových staveb s asfaltovým povrchem vůči nákladům na životní cyklus liniových staveb s betonovým povrchem. V teoretické části práce je pojednáváno o cenách, nákladech, kalkulacích a rozpočtech. Následují kapitoly o historii a současném stavu, rozdělení pozemních komunikací, konstrukci vozovky, životním cyklu stavby a rozdílech mezi cementobetonovým a asfaltovým krytem. Praktická část diplomové práce je rozčleněna na tři dílčí části. V každé z nich jsou na praktickém příkladu porovnány náklady na životní cyklus liniové stavby s asfaltovým povrchem vůči nákladům na životní cyklus liniové stavby s betonovým povrchem a vše je graficky znázorněno.
Montovaná železobetonová konstrukce výrobní haly s administrativou
Sitta, Martin ; Šulák, Pavel (oponent) ; Zlámal, Martin (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout a posoudit vybrané prvky montované železobetonové výrobní haly s administrativou, a to na mezní stav únosnosti dle platných norem. Specifikem výrobní haly je pojízdný mostový jeřáb s únosností až 50 t. Konkrétně je řešen příčný rám tvořený střešním předpjatým vazníkem, sloupem vynášejícím nosník jeřábové dráhy a vrtanou pilotou přenášející účinky zatížení od horní stavby do základového podloží. Dále je zpracován posudek Gerberova nosníku v administrativní části objektu. Ostatní části konstrukce práce neřeší.
Návrh mostní konstrukce na rychlostní komunikaci
Nádvorník, Ondřej ; Rybák, Vít (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podrobným návrhem nosné konstrukce mostu o dvou polích, s náběhem směrem ke střední podpěře a s příčným řezem jedno-trámové konstrukce. Nosná konstrukce je navržena z předpjatého betonu, ztráty předpětí jsou přesně vyčísleny. Dále se zabývá posouzením pilíře, základového prahu a skupiny pilot. Posudek byl proveden podle mezních stavů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.