Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Voxelizace 3D modelů a jejich zpracování s využitím GPU
Brída, Ján ; Milet, Tomáš (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Táto práca sa zameriava na analýzu súčasných techník pre povrchovú a úplnú binárnú voxelizáciu 3D modelov. Stručne popisuje aktuálné trendy v tejto problematike a identifikuje vhodnú metódu s cieľom paralelizácie daného riešenia na grafických kartách. Konkrétne vysvetľuje implementačný proces zvoleného algoritmu, ktorý bol popísaný v práci Fast Parallel Surface and Solid Voxelization on GPUs , produkujúci riedky voxelový oktálový strom. Výsledky projektu se blížia meraním pôvodných autorov. Taktiež je tu prezentované nové riešenie paralelnej extrakcie hladkej izoplochy z tejto štruktúry založené na Marching Cubes , ktoré redukuje počet prechádzaných kociek až o 98 % vo vysokých rozlíšeniach. Výsledkom implementácie je framework použiteľný pri ďalšom spracování voxelových scén.
Výpočet atributů pro předpověď důsledku mutace na funkci proteinu
Šinkora, Jan ; Filák, Jakub (oponent) ; Jaša, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou z oblasti bioinformatiky, algoritmů a datových typů a strojového učení. Základem práce jsou již existující aplikace Caver a Deleterious, na jejichž vývoji se podíleli studenti Fakulty informatiky Masarykovy univerzity a Fakulty informačních technologíí Vysokého učení technického v Brně. Aplikace Deleterious slouží k získávání a výpočtu atributů proteinů důležitých k predikci vlivu mutace proteinu na jeho výslednou funkci a Caver je program pro hledání tunelů v prostorovém modelu proteinu. Výsledkem má být rozšíření těchto aplikací o výpočet nových atributů, které mohou přispět ke zlepšení přesnosti predikce. Přidané atributy souvisí s hledáním a měřením kapes proteinu.
Voxelizace 3D modelů a jejich zpracování s využitím GPU
Brída, Ján ; Milet, Tomáš (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Táto práca sa zameriava na analýzu súčasných techník pre povrchovú a úplnú binárnú voxelizáciu 3D modelov. Stručne popisuje aktuálné trendy v tejto problematike a identifikuje vhodnú metódu s cieľom paralelizácie daného riešenia na grafických kartách. Konkrétne vysvetľuje implementačný proces zvoleného algoritmu, ktorý bol popísaný v práci Fast Parallel Surface and Solid Voxelization on GPUs , produkujúci riedky voxelový oktálový strom. Výsledky projektu se blížia meraním pôvodných autorov. Taktiež je tu prezentované nové riešenie paralelnej extrakcie hladkej izoplochy z tejto štruktúry založené na Marching Cubes , ktoré redukuje počet prechádzaných kociek až o 98 % vo vysokých rozlíšeniach. Výsledkom implementácie je framework použiteľný pri ďalšom spracování voxelových scén.
Výpočet atributů pro předpověď důsledku mutace na funkci proteinu
Šinkora, Jan ; Filák, Jakub (oponent) ; Jaša, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou z oblasti bioinformatiky, algoritmů a datových typů a strojového učení. Základem práce jsou již existující aplikace Caver a Deleterious, na jejichž vývoji se podíleli studenti Fakulty informatiky Masarykovy univerzity a Fakulty informačních technologíí Vysokého učení technického v Brně. Aplikace Deleterious slouží k získávání a výpočtu atributů proteinů důležitých k predikci vlivu mutace proteinu na jeho výslednou funkci a Caver je program pro hledání tunelů v prostorovém modelu proteinu. Výsledkem má být rozšíření těchto aplikací o výpočet nových atributů, které mohou přispět ke zlepšení přesnosti predikce. Přidané atributy souvisí s hledáním a měřením kapes proteinu.
Deformace pravidelné sítě na základě Bresenhamova algoritmu a úhlová kritéria
Kahánek, P. ; Kolcun, Alexej
Jsou zkoumány vlastnosti lokálně deformovaných sítí na základě Bresenhamova algoritmu. Je ukázaný vztah min-max a max-min úhlových kritérií kvality takových sítí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.