Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komprese EKG signálů
Botlová, Simona ; Vítek, Martin (oponent) ; Smital, Lukáš (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá kompresiou EKG signálov s použitím vlnkovej transformácie a prúdového kódovania. V práci je popísaný princíp elektrokardiografie, kompresné metódy, vlnková transformácia a prúdové kódovanie. V prostredí MATLAB bol vytvorený program na kompresiu a dekompresiu EKG signálov. Ďalej bol testovaný vplyv nastavenia vlnkovej transformácie na kompresný pomer a percentuálnu chybu spôsobenú kompresiou. Následne bolo nájdene vhodné nastavenie algoritmu a s týmto nastavením bola komprimovaná databáza CSE.
Ideální oběhy spalovacích motorů
Polívka, Radek ; Jaroš, Michal (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
V průběhu vývoje automobilů se jasně vyčlenily dva základní typy spalovacích motorů: zážehové (benzínové motory) a vznětové (naftové motory). Cílem práce je provést komplexní analýzu ideálních cyklů těchto motorů (grafické znázornění, odvození platných vztahů, charakteristické veličiny, atd.), s důrazem na nejdůležitější z parametrů – tepelnou účinnost a následně porovnat jejich výhody a nevýhody.
Komprese EKG signálů
Botlová, Simona ; Vítek, Martin (oponent) ; Smital, Lukáš (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá kompresiou EKG signálov s použitím vlnkovej transformácie a prúdového kódovania. V práci je popísaný princíp elektrokardiografie, kompresné metódy, vlnková transformácia a prúdové kódovanie. V prostredí MATLAB bol vytvorený program na kompresiu a dekompresiu EKG signálov. Ďalej bol testovaný vplyv nastavenia vlnkovej transformácie na kompresný pomer a percentuálnu chybu spôsobenú kompresiou. Následne bolo nájdene vhodné nastavenie algoritmu a s týmto nastavením bola komprimovaná databáza CSE.
Ideální oběhy spalovacích motorů
Polívka, Radek ; Jaroš, Michal (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
V průběhu vývoje automobilů se jasně vyčlenily dva základní typy spalovacích motorů: zážehové (benzínové motory) a vznětové (naftové motory). Cílem práce je provést komplexní analýzu ideálních cyklů těchto motorů (grafické znázornění, odvození platných vztahů, charakteristické veličiny, atd.), s důrazem na nejdůležitější z parametrů – tepelnou účinnost a následně porovnat jejich výhody a nevýhody.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.