Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ocelová konstrukce mostu středního rozpětí
Dovičic, Boris ; Štrba, Michal (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá návrhom nosnej oceľobetónovej konštrukcie cestného mostu. Konštrukcia premosťuje železničnú trať a vodný tok v intraviláne okresného mesta Blansko. Osová vzdialenosť uloženia mostu je 99,8 m. Konštrukcia mostu je riešená v troch variantoch s výberom najvhodnejšieho variantu. Pri návrhu a výpočtoch boli dodržané platné české technické normy a technické predpisy pre navrhovanie mostov.
Předběžný průzkum historického železobetonového mostu
Ježíková, Pavlína ; Žítt, Petr (oponent) ; Cikrle, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá předběžným průzkumem mostu spojujícího západní a východní křídlo hradu Veveří. Jedná se o historicky velmi cennou konstrukci, protože jde pravděpodobně o nejstarší dochovaných železobetonový most u nás, dostaven byl v roce 1898. Součástí práce byla vizuální prohlídka vnější i vnitřní části mostu. Byly provedeny a vyhodnoceny jak destruktivní, tak nedestruktivní diagnostické zkoušky, jejichž cílem bylo přesvědčit se zejména o kvalitě použitého betonu, způsobu vyztužení a zjištění současného stavu konstrukce. Vzhledem k historickému významu mostu byla pro doplnění kontextu část práce věnována historii mostního stavitelství a autorovi tohoto mostu a průkopníkovi železobetonového stavitelství u nás profesoru Josefu Melanovi.
Předběžný průzkum historického železobetonového mostu
Ježíková, Pavlína ; Žítt, Petr (oponent) ; Cikrle, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá předběžným průzkumem mostu spojujícího západní a východní křídlo hradu Veveří. Jedná se o historicky velmi cennou konstrukci, protože jde pravděpodobně o nejstarší dochovaných železobetonový most u nás, dostaven byl v roce 1898. Součástí práce byla vizuální prohlídka vnější i vnitřní části mostu. Byly provedeny a vyhodnoceny jak destruktivní, tak nedestruktivní diagnostické zkoušky, jejichž cílem bylo přesvědčit se zejména o kvalitě použitého betonu, způsobu vyztužení a zjištění současného stavu konstrukce. Vzhledem k historickému významu mostu byla pro doplnění kontextu část práce věnována historii mostního stavitelství a autorovi tohoto mostu a průkopníkovi železobetonového stavitelství u nás profesoru Josefu Melanovi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.