|
ZVYŠOVÁNÍ VÝKONNOSTI PODNIKŮ S VYUŽITÍM
Hamplová, Petra ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Disertacni prace se sna.i metodicky definovat hlavni p.inosy p.istupu Supply chain managementu (dale SCM) a navrhnout s vyuzitim teto metody pristupy ke zvysovani efektivity a ziskovosti podniku a tim i cele vykonnosti podniku, predstavit moznosti mereni teto vykonnosti a vytvorit urcitou metodiku pro jeji zvysovani s vyuzitim SCM. Prace je koncipovana se zretelem na splneni hlavniho a dilcch cilu disertacni prace. V prvni casti se zabyva zejmena zduvodninim aktualnosti a vyznamu pristupu SCM. Dalsi cast se zameruje na soucasny stav resene problematiky, kde popisuje aktualni nazory odborniku a jednotlive smery vyuzivani SCM v podnicich. Take se zde popisuje zakladni definice a filozofie SCM a zabyva se i IT podporou teto metody. Navazujici cast resi dilci cile disertacni prace, jejichz reseni tvori hlavni ucel a obsah disertacni prace. Tyto dilci cile lze shrnout do ctyr zakladnich oblasti: .. Analyza soucasne urovne vyuzivani modelu SCM v ceskych podnicich, .. Stanoveni relevantnich kriterii pro hodnoceni vykonnosti podniku v oblasti obstaravani v ramci celeho dodavatelskeho retezce, .. Implementace SCM do strategickeho rizeni podniku, .. Vytvoreni metodiky pro zvysovani vykonnosti podniku s vyuzitim SCM. Samostatnou cast prace tvori overeni v praci uvedenych metodickych postupu a konkretni navrhy v praxi rizeni strojirenskeho podniku. Zaverem jsou zdurazneny prinosy disertacni prace pro teorii a jeji prinosy pro rozvoj podniku a manazerskou praxi.
|
| |
|
Využití Competitive inteligence v malé firmě
Vybíral, Pavel ; Rompotl, Jaroslav (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Abstrakt Diplomová práce se zabývá využitím CompetitiveIntelligence v malé firmě. Cílem práce je na základě důkladné analýzy konkurence zjistit největšího konkurenta a predikci možných dalších kroků tohoto konkurenta. V první části práce je představena firma, její konkurenti a jsou rozebrány teoretické poznatky. V druhé části se analyzujevybraný konkurent společnosti a hledají se možné další kroky největšího konkurenta. Třetí část obsahuje návrhy a doporučení na využití poznatků Competitive Intelligence v malé firmě.
|
|
Návrh na zavedení procesu Competitive Intelligence do vybrané společnosti
Václavková, Eliška ; Petráková, Anna (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Náplní této diplomové práce je představení procesu Competitive Intelligence a vytvoření návrhu na jeho zavedení do vybrané společnosti. První část práce tedy obsahuje teoretický rámec dané problematiky, následně je popsána současná situace ve společnosti a jsou identifikovány důvody, proč by měl být proces Competitive Intelligence do společnosti implementován. Další část práce je zaměřena na návrh samotného procesu. Závěr práce je věnován shrnutí tohoto návrhu, zhodnocení jeho přínosů a také celkových přínosů této práce pro danou společnost.
|
| |
| |
|
Návrh na zavedení procesu Competitive Intelligence do vybrané společnosti
Václavková, Eliška ; Petráková, Anna (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Náplní této diplomové práce je představení procesu Competitive Intelligence a vytvoření návrhu na jeho zavedení do vybrané společnosti. První část práce tedy obsahuje teoretický rámec dané problematiky, následně je popsána současná situace ve společnosti a jsou identifikovány důvody, proč by měl být proces Competitive Intelligence do společnosti implementován. Další část práce je zaměřena na návrh samotného procesu. Závěr práce je věnován shrnutí tohoto návrhu, zhodnocení jeho přínosů a také celkových přínosů této práce pro danou společnost.
|
|
Využití Competitive inteligence v malé firmě
Vybíral, Pavel ; Rompotl, Jaroslav (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Abstrakt Diplomová práce se zabývá využitím CompetitiveIntelligence v malé firmě. Cílem práce je na základě důkladné analýzy konkurence zjistit největšího konkurenta a predikci možných dalších kroků tohoto konkurenta. V první části práce je představena firma, její konkurenti a jsou rozebrány teoretické poznatky. V druhé části se analyzujevybraný konkurent společnosti a hledají se možné další kroky největšího konkurenta. Třetí část obsahuje návrhy a doporučení na využití poznatků Competitive Intelligence v malé firmě.
|
| |
| |