Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunitní kruh a jeho přínos pro rozvíjení vztahů mezi žáky
Blažková, Michaela ; Pospíšilová, Anna (vedoucí práce) ; Janošová, Pavlína (oponent)
Komunitní kruh je metodou, kterou mohou učitelé využívat nejen pro osobní rozvoj svých žáků, ale také pro budování jejich vzájemných vztahů i celého kolektivu. Tato diplomová práce s názvem "Komunitní kruh a jeho přínos pro rozvíjení vztahů mezi žáky", pojednává o využívání komunitního kruhu učiteli a to právě z pohledu jeho přínosu pro vztahy mezi žáky. Teoretická část vymezuje základní pojmy, jako jsou např. komunitní kruh a vyčleňování či klima školní třídy. Praktická část se zabývá interpretací získaných dat na dvou úrovních: dopad této metody do vztahů všech žáků a zároveň dopad do vztahů vyčleňovaných žáků. Výzkumné šetření přináší informace nejen o pozitivním působení této metody na utváření kultivovaného projevu, názorů čí komunikačních a sociálních kompetencích každého účastníka. Také přináší informaci o tom, že komunitní kruh je prospěšný pro prosazení vyčleňovaného žáka a jeho pocitů sounáležitosti ke skupině.
Komunitní kruh v mateřské škole
JINDROVÁ, Lenka
Bakalářská práce se zabývá realizací komunitního kruhu v mateřské škole. Teoretická část popisuje současné předškolní vzdělávání a organizaci dne v mateřských školách, jehož je komunitní kruh běžnou součástí. Další část popisuje komunitní kruh, jeho funkce a náplň. Závěr teoretické části je věnován charakteristice předškolního dítěte, jeho vývoji motorickému a kognitivnímu, zejména řečovému. Praktická část je věnovaná výzkumnému šetření, při kterém bylo sledováno chování dětí v komunitním kruhu během jednoho školního roku. Byla zde využita metoda pozorování a analýza videozáznamů z prostředí mateřské školy. Získané informace vypovídají o skupině dětí ve věku 3-5 let.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.