Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití reklamních spotů ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Kopůncová, Ráchel ; Nečasová, Pavla (vedoucí práce) ; Švermová, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá využitím reklamních spotů ve výuce němčiny jako cizího jazyka. Jejím cílem je popsat didaktický potenciál práce s reklamními spoty a zjistit, zda s nimi učitelé ve výuce pracují, a jak na ně nahlížejí. V teoretické části práce je pojednáno o klíčových pojmech, které souvisí s touto problematikou, o využití reklamních spotů ve výuce z hlediska kritérií jejich vhodného výběru a výhod a nevýhod jejich zapojení do výuky. Předmětem praktické části je výzkumné šetření mezi učiteli na 2. stupni základních škol, kteří učí německý jazyk jako druhý cizí jazyk. Výzkum probíhal metodou dotazníkového šetření a expertního posouzení. Cílem bylo zdokumentovat aktuální situaci využití reklamních spotů ve výuce a na základě expertního posouzení didaktického zpracování dvou reklamních spotů objasnit, jak se učitelé k této problematice staví. Výsledky ukázaly, že 70 % učitelů využívá reklamní spoty ve svých hodinách, i když ne příliš intenzivně. Překvapivě častěji je využívají starší učitelé s dlouholetou praxí. Předložená didaktická zpracování by většina učitelů ve výuce využila. Klíčová slova: audiovizuální média, reklama, reklamní spoty, německý jazyk, základní škola
Vliv marketingových strategií na rozhodování filmového diváka
Kudrnová, Anna ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Zelený, Martin (oponent)
Práce si dává za cíl zjistit, jaké jsou nejúčinnější marketingové prostředky v oblasti filmového průmyslu. Je filmový plakát, to co nejvíc ovlivní rozhodování mladé generace při výběru filmu? V empirické části se bude práce zabývat obecnými možnostmi marketingových nástrojů aplikovatelnými na filmový průmysl. Praktická část bude postavená na dotazníkovém šetření, které bude vycházet z vedeného rozhovoru s odborníkem na filmový marketing.
EYOWF 2011 a mytologické postupy v marketingových strategiích kampaně (sémiotická analýza)
Hoffmannová, Aneta ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Kraus, Jiří (oponent)
Diplomová práce "EYOWF 2011 a mytologické postupy v marketingových strategiích kampaně" se zabývá sémiotickým rozborem a mytologizací marketingového propagačního klipu 10. Zimního evropského olympijského festivalu mládeže 2011 (angl. EYOWF 2011). Studie je zasazena do rámce symbolického interakcionismu a mytologie jako sekundární narace. Vychází z teorií a terminologie lingvisty Ferdinanda de Saussura, francouzského sémiologa Rolanda Barthese a triadického pojetí znaku Charlese Sanderse Peirce. Práce se věnuje tvorbě mediálního sdělení, marketingové komunikaci a použití konkrétních znaků coby elementárních konstitučních prvků. Použitou metodou je sémiotická analýza. Analyzovaným vzorkem je audiovizuální text tzv. imageový spot o stopáži 2 minuty a 52 sekund, který obsahuje prvky celé komunikační kampaně. Prostřednictvím deskripce a interpretace jednotlivých zakódovaných znaků, z nichž je konkrétní kampaň složena, se práce pokusí zhodnotit a interpretovat komunikovaný materiál. Pozornost je soustředěna na jednotlivé záběry a střihy, grafické provedení, použité barvy, účinkující a celkovou mytologizaci jednotlivých prvků.
Kulturní aspekty TV reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA
Vávrová, Jana ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá lokálními kulturnímu aspekty televizní reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA. Země záměrně reprezentují velmi odlišné kultury, aby bylo dokázáno, s jakými kulturními odlišnostmi se společnost musí potýkat a řešit tak lokalizaci reklamy při jejím globálním působení. Cílem práce je pomocí analýzy reklamních apelů identifikovat a porovnat rozdíly v televizních reklamách v daných lokalitách za využití Hofstedeho modelu kulturních dimenzí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.