Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Percepce lázeňských služeb klienty Lázní Aurora s.r.o.
KROČÁK, Ladislav
Význam lázeňství je především zdravotně- léčebný, jeho ekonomický význam je však také velmi výrazný. Podstatně ovlivňuje investiční činnost a zaměstnanost a přispívá k rozvoji regionů. Lázně Aurora v Třeboni se specializují na léčení poruch pohybového aparátu, revmatických chorob, poúrazových a pooperačních stavů a celkovou rekondici těla. Lázeňství v Třeboni je odedávna spjato s přírodním léčivým zdrojem, který se v této lokalitě hojně nachází- slatinou. Lázně Aurora nejsou určeny pouze pro nemocné klienty, ale jsou hojně navštěvovány i zdravými lidmi, kteří absolvují rekondiční a relaxační pobyty. Současný trend směřuje k tomu, že do budoucna bude určitým způsobem omezena lázeňská péče hrazená z veřejného zdravotního pojištění, a klienti si budou muset ať buď část, nebo celý léčebný pobyt hradit z vlastních finančních prostředků. Z tohoto důvodu je potřeba se provozovateli lázeňských zařízení zaměřit na to, aby byli klienti co nejvíce spokojeni s léčebným pobytem a do lázeňského zařízení se vraceli. Jelikož jsem pět let pracoval v oblasti poskytování léčebných služeb, navázal jsem touto diplomovou prácí na svou bakalářskou práci ?Spokojenost klientů s lázeňskými službami?, abych znovu zmapoval spokojenost klientů s poskytovanými službami ve výše jmenovaných lázních. Chtěl jsem zjistit, zda se postoj klientů k poskytovaným službám výrazně změnil od výzkumu v roce 2009 v mé bakalářské práci. K výzkumu jsem použil totožný dotazník, jako ve výzkumu v roce 2009. Do výzkumu bylo vybráno 220 respondentů, v období září 2011, 110 respondentům hradila léčebný pobyt některá ze zdravotních pojišťoven, buď formou komplexní, nebo příspěvkové lázeňské péče, a 110 respondentů si hradilo léčebný pobyt z vlastních finančních prostředků formou samopláteckých pobytů. Domníval jsem se, že muži budou spokojenější než ženy, a klienti, kterým hradí pobyt některá ze zdravotních pojišťoven, budou spokojenější než klienti, kteří si hradí pobyt z vlastních finančních prostředků. Po zpracování dat nebyly zjištěny žádné výrazné rozdíly ve spokojenosti mezi těmito skupinami respondentů, a ve srovnání s výzkumem v bakalářské práci z roku 2009 nebyly patrné žádné výrazné odchylky ve spokojenosti klientů s poskytovanými službami, což potvrzuje, že lázeňské služby v Lázních Aurora jsou stále na velmi vysoké úrovni. Výsledky této diplomové práce mohou být využity zaměstnanci Lázní Aurora pro zkvalitnění poskytování lázeňských služeb ve všech oblastech a pro zlepšení přístupu personálu lázní ke klientům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.