Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Specifika a preferované nástroje marketingové komunikace vybraného segmentu
Vacková, Adéla ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V dnešní době globalizace a moderních technologií se stávají potenciální zákazníci odolnějšími vůči různým marketingovým postupům a jednají více racionálně. Je proto těžší zaujmout jejich pozornost a získat tak konkurenční výhodu. Možnou šancí je pro firmy rozšíření jejich klientské základny o novou cílovou skupinu. Takovou skupinu představuje například LGBT komunita. V zahraničí je běžnou praxí pracovat s těmito sexuálními minoritami. Práce pojednává o tom, zda je něco takového možné i v České republice. Cílem práce je posoudit kupní sílu gayů, leseb, bisexuálů a transsexuálů ve srovnání s heterosexuály, identifikovat jejich přístup k reklamě zacílené na LGBT komunitu a jejich preferované marketingové nástroje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.