Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Genderové rozdíly ve vnímání reklamy (vybrané problémy)
Satoriová, Lucie ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou genderových rozdílů ve vnímání reklamy, konkrétně reklamou se sexuálními motivy. Nejprve uvádím historický vývoj těchto reklam v USA a v České republice. Poté popisuji současné výzkumy, které se týkají účinnosti reklam se sexuálními motivy, měřením a zkušenostmi reklamních agentur. Vysvětlením neverbální komunikace na příkladech vykládám významy jednotlivých reklam. Neopomněla jsem okomentovat ani principy gender marketingu a stereotypů ve společnosti. V neposlední řadě také zmiňuji zákony, jež upravují reklamy se sexuálním podtextem jak v České republice, tak v Evropské unii. Dotazníkovým šetřením zjišťuji vliv reklam se sexuálními motivy na studenty v ČR.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.