Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Netradiční metody zvyšování výkonu spalovacích motorů
Smrček, Martin ; Pech, Ondřej (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Nejběžnější metodou pro navýšení výkonu spalovacích motorů se v dnešní době nejčastěji používá chiptuning anebo rozrůstající se výskyt etanolu. Cílem této bakalářské práce bylo provést základní termodynamický rozbor cyklů spalovacích motorů, různých vlivů na termodynamickou účinnost a výkon a rozebrat různé metody, jak dodatečně navýšit výkon spalovacího motoru. Dále jsou uvedeny principy činnosti rozebíraných metod, výhody a nevýhody, srovnání použitých metod z hlediska použití, poměru cena/výkon a také praktické příklady použití.
Současné trendy ve zvyšování výkonu vznětových a zážehových motorů
Slovák, Jan ; Ramík, Pavel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je pouze rešeršního charakteru. V práci jsou popsány jednotlivé typy motorů, dále jsou zde rozebrány dva nejčastější typy přeplňování motorů - pomocí kompresoru a turbodmychadla. Spolu s nimi jsou přiblíženy méně známé metody přeplňování. V následující kapitole práce popisuje další možné způsoby zvyšování výkonu jako je chiptuning a podobně. Poslední část je věnována blízké budoucnosti a zabývá se například downsizingem a hybridními automobily.
Modifikace datových polí elektronických regulátorů spalovacích motorů
Klein, Jaromír
Cílem této práce je zjištění regulačních parametrů spalovacích motorů a jejich modifikace prostřednictvím elektronické řídící jednotky. První část práce poskytuje teoretický náhled do problematiky. Druhá část se zabývá vlastním zjištěním parametrů motoru po softwarové úpravě datových polí paměti elektronické řídící jednotky a to měřením výkonu a točivého momentu na dynamometru vozidlové zkušebny Mendelovy univerzity a sledování výstupních parametrů jednotky diagnostikou připojenou pomocí portu OBD-II. Závěrečná část práce se zabývá vyhodnocením parametrů získaných pomocí naměřených dat zpracovaných do tabulek a grafů.
Analýza změn datových matic elektronických regulátorů na výstupní parametry spalovacích motorů
Richtárik, Luboš
Cílem této práce je zjištění reálných změn výstupních parametrů spalovací-ho motoru po softwarové úpravě datových polí v řídicí jednotce. Popis jednotlivých elektronických systémů řízení motoru. Vlastní analýza změn se provádí zejména pomocí měření signálů OBD-II, dále výkonu a točivého momentu na vozidlovém dynamometru 4VDM E120-D.
Netradiční metody zvyšování výkonu spalovacích motorů
Smrček, Martin ; Pech, Ondřej (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Nejběžnější metodou pro navýšení výkonu spalovacích motorů se v dnešní době nejčastěji používá chiptuning anebo rozrůstající se výskyt etanolu. Cílem této bakalářské práce bylo provést základní termodynamický rozbor cyklů spalovacích motorů, různých vlivů na termodynamickou účinnost a výkon a rozebrat různé metody, jak dodatečně navýšit výkon spalovacího motoru. Dále jsou uvedeny principy činnosti rozebíraných metod, výhody a nevýhody, srovnání použitých metod z hlediska použití, poměru cena/výkon a také praktické příklady použití.
Současné trendy ve zvyšování výkonu vznětových a zážehových motorů
Slovák, Jan ; Ramík, Pavel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je pouze rešeršního charakteru. V práci jsou popsány jednotlivé typy motorů, dále jsou zde rozebrány dva nejčastější typy přeplňování motorů - pomocí kompresoru a turbodmychadla. Spolu s nimi jsou přiblíženy méně známé metody přeplňování. V následující kapitole práce popisuje další možné způsoby zvyšování výkonu jako je chiptuning a podobně. Poslední část je věnována blízké budoucnosti a zabývá se například downsizingem a hybridními automobily.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.