Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postoje k pohybovým aktivitám u žáků mladšího školního věku
Holický, Jakub ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Jebavý, Radim (oponent)
POSTOJE K POHYBOVÝM AKTIVITÁM U DĚTÍ V MLADŠÍM ŠKOLNÍM VĚKU Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění postojů k pohybovým aktivitám u žáků mladšího školního věku pomocí dotazníku CATPA/Grade Year 3 (Schutz et al. 1985) v záměrně vybraných školách ve školním roce 2008/2009 a následná komparace s výsledky Málkové z roku 2002. Metody: V našem empirickém výzkumu jsme použili k získání dat metodu dotazníku. Jednalo se o specializovaný dotazník pro děti mladšího školního věku známý pod názvem CATPA GRADE / YEAR 3 (Schutz et al. 1985). Uvedený dotazník postihuje šest dimenzí postojů (sociální cítění, zdraví, nebezpečí, sociální prožívání, estetično a radost z pohybu). Pro správné vyplnění dotazníku byl vytvořen manuál pro učitele, popřípadě ostatní examinátory, kteří byli tak připraveni zodpovídat případné dotazy žáků. Výzkum byl realizován ve třetích a čtvrtých třídách záměrně vybraných ZŠ (jedna mimopražská a jedna pražská základní škola). Výzkum byl jednostupňový a navazoval na deskriptivní výzkum Kaplana (2001). Výsledky: Ze sledovaných průměrných hodnot šesti proměnných jsme zjistili zvýšenou hodnotu u dimenze X5 - estetično u dívek. U chlapců jsme naopak naměřili zvýšenou hodnotu u dimenze X3 - nebezpečí. Domníváme se, že je to způsobeno počátečním uvědomění si ženské a mužské identity. Při...
Postoje k pohybovým aktivitám u žáků mladšího školního věku
Holický, Jakub ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Jebavý, Radim (oponent)
POSTOJE K POHYBOVÝM AKTIVITÁM U DĚTÍ V MLADŠÍM ŠKOLNÍM VĚKU Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění postojů k pohybovým aktivitám u žáků mladšího školního věku pomocí dotazníku CATPA/Grade Year 3 (Schutz et al. 1985) v záměrně vybraných školách ve školním roce 2008/2009 a následná komparace s výsledky Málkové z roku 2002. Metody: V našem empirickém výzkumu jsme použili k získání dat metodu dotazníku. Jednalo se o specializovaný dotazník pro děti mladšího školního věku známý pod názvem CATPA GRADE / YEAR 3 (Schutz et al. 1985). Uvedený dotazník postihuje šest dimenzí postojů (sociální cítění, zdraví, nebezpečí, sociální prožívání, estetično a radost z pohybu). Pro správné vyplnění dotazníku byl vytvořen manuál pro učitele, popřípadě ostatní examinátory, kteří byli tak připraveni zodpovídat případné dotazy žáků. Výzkum byl realizován ve třetích a čtvrtých třídách záměrně vybraných ZŠ (jedna mimopražská a jedna pražská základní škola). Výzkum byl jednostupňový a navazoval na deskriptivní výzkum Kaplana (2001). Výsledky: Ze sledovaných průměrných hodnot šesti proměnných jsme zjistili zvýšenou hodnotu u dimenze X5 - estetično u dívek. U chlapců jsme naopak naměřili zvýšenou hodnotu u dimenze X3 - nebezpečí. Domníváme se, že je to způsobeno počátečním uvědomění si ženské a mužské identity. Při...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.