Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jaká je role asistovaného kontaktu v náhradní rodinné péči v ČR
Hrnková, Veronika ; Krejčí, Jiří (vedoucí práce) ; Vrzáček, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá otázkou, jaká je role asistovaného kontaktu v systému náhradní rodinné péče v České republice. Cílem této práce bylo zmapovat zkušenosti a postoj k asistovaným kontaktům všech aktérů, kteří se na těchto kontaktech podílejí a následné porovnání získaných výstupů s platnou legislativou a metodickým uchopením této problematiky. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část této práce se zaměřuje na vysvětlení systému náhradní rodinné péče a jejího financování. Následně se zaměřuje také na současnou právní úpravou kontaktů dětí s biologickými příbuznými, formami a intenzitou kontaktů, a definicí hlavních aktérů kontaktů a nastavování kontaktů. Výzkumná část mapuje zkušenosti a postoje aktéru asistovaných kontaktů, jejich negativní i pozitivní zkušenosti s nastavováním a průběhem asistovaných kontaktů, se spoluprací s dalšími institucemi, v rámci jedné organizace v Karlovarském kraji. Výzkum byl zpracován prostřednictvím kvalitativního výzkumu. Polostrukturované rozhovory se všemi respondenty byly interpretovány a porovnány s dostupnou legislativou a vypracovanými metodikami. Klíčová slova: náhradní rodinná péče, asistované kontakty, pěstounská péče zprostředkovaná, pěstounská péče příbuzenská, financování pěstounské péče, biologičtí rodiče,...
Klasická pěstounská péče (příprava, podmínky, průběh) a problematika kontaktů s biologickými rodiči
LIŠKOVÁ FORNOUZOVÁ, Jana
Práce se zabývá klasickou pěstounskou péčí a kontakty s biologickými rodiči. První kapitola je věnována významu rodiny, poruchám vztahové vazby a syndromu CAN. Druhá kapitola popisuje náhradní rodinnou péči a její typy. Třetí kapitola je zaměřena na klasickou pěstounskou péči, jaké jsou kladeny nároky na osobu pečující osoby, jak probíhá příprava, jaké má pěstounská péče podmínky a průběh. Kapitola čtvrtá se věnuje identitě dítěte, kontaktům s biologickými rodiči a popisuje průběh asistovaných kontaktů.
Rozvoj myšlenkových a komunikačních dovedností dětí předškolního věku v kontextu Filozofie pro děti
BRISUDOVÁ, Eva
Diplomová práce je tvo ena z teoretické a praktické části. Teoretická část práce se zabývá vymezením d le itých pojm jakými jsou Filozofie pro děti, historický vývoj tohoto programu, osobnost dítěte, komunikace a my lení dětí p ed kolního věku. Praktická část je koncipována jako ízený dialog s dětmi v p ed kolním vzdělání, velký d raz je zde kladen na vyjád ení jejich emoce a pro ívání dané situace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.