Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cesty dětského recitátora na 1. stupni ZŠ
Čurdová, Jana ; Marušák, Radek (vedoucí práce) ; Svobodová, Radmila (oponent)
Teoretická část diplomové práce je zaměřena na analyzování jednotlivých oblastí a pojmů souvisejících s dětskou recitací se zřetelem na 1. stupeň základní školy. V první polovině praktické části jsou metodou řízeného rozhovoru zjišťovány prvotní motivační důvody dětského recitátora na 1. stupni základní školy, vedoucí k rozhodnutí dítěte věnovat se recitaci, dále způsoby výběru textu u dětí a jejich důvody pro upřednostnění poezie nebo prózy. Toutéž metodou jsou zjišťovány způsoby vedení, přípravy a hodnocení dětského recitátora u dospělých osob, které s recitátorem pracují a hodnotí jej. V druhé polovině praktické části jsou nabídnuty a popsány ukázky možné skupinové i individuální práce s konkrétním textem.
Rozvoj projevu dětského recitátora a možnosti jeho prezentace
Drahošová, Dagmar ; Marušák, Radek (vedoucí práce) ; Machalikova, Jana (oponent)
Diplomová práce se věnuje dětskému přednašeči a zkoumá cesty přednesu. Cílem práce je popsat tyto cesty a zmapovat, jaké cesty nejčastěji přednašeči a jejich průvodci volí. První, teoretická část, je zaměřena na objasnění základních pojmů, vážících se k dětskému přednesu a dále na analyzování jednotlivých fází procesu přednesu. Druhá, výzkumná část je rozdělena na tři části, podle použitých výzkumných metod. Metodou observace bylo zjišťováno, jaká je situace na recitačních soutěžích a přehlídkách, především v rámci Dětské scény. Dotazníkové šetření a řízené rozhovory byly zvoleny pro zjištění způsobů práce s dětskými recitátory.
Cesty dětského recitátora na 1. stupni ZŠ
Čurdová, Jana ; Marušák, Radek (vedoucí práce) ; Svobodová, Radmila (oponent)
Teoretická část diplomové práce je zaměřena na analyzování jednotlivých oblastí a pojmů souvisejících s dětskou recitací se zřetelem na 1. stupeň základní školy. V první polovině praktické části jsou metodou řízeného rozhovoru zjišťovány prvotní motivační důvody dětského recitátora na 1. stupni základní školy, vedoucí k rozhodnutí dítěte věnovat se recitaci, dále způsoby výběru textu u dětí a jejich důvody pro upřednostnění poezie nebo prózy. Toutéž metodou jsou zjišťovány způsoby vedení, přípravy a hodnocení dětského recitátora u dospělých osob, které s recitátorem pracují a hodnotí jej. V druhé polovině praktické části jsou nabídnuty a popsány ukázky možné skupinové i individuální práce s konkrétním textem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.