Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plan pro založení krejčovského salonu
Pospíšilová, Marie ; Žalmanová, Eva (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním reálného podnikatelského plánu v oblasti poskytování krejčovských služeb v Letovicích. V práci jsou uvedeny základní teoretické poznatky týkající řešené problematiky. Podnikatelský plán je postaven na výsledcích provedených analýz trhu a konkurence. V části vlastního návrhu je navrhnut podnikatelský plán, který na základě finančního zhodnocení zobrazuje potenciál pro úspěšnost realizace podnikání.
Podnikatelský plan pro založení krejčovského salonu
Pospíšilová, Marie ; Žalmanová, Eva (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním reálného podnikatelského plánu v oblasti poskytování krejčovských služeb v Letovicích. V práci jsou uvedeny základní teoretické poznatky týkající řešené problematiky. Podnikatelský plán je postaven na výsledcích provedených analýz trhu a konkurence. V části vlastního návrhu je navrhnut podnikatelský plán, který na základě finančního zhodnocení zobrazuje potenciál pro úspěšnost realizace podnikání.
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Mexika
Burešová, Eva ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Zýka, Václav (oponent)
První kapitola mé práce se zabývá všeobecnou charakteristikou země. Druhá kapitola je zaměřena na ekonomickou situaci a následující kapitola charakterizuje mexický trh. Cílem práce je poskytnout celistvý obraz o Mexiku, zpracovat informace o politickém a ekonomickém prostředí a charakterizovat Mexičany a jejich kulturu jak pomocí Hofstedeho indexů, tak vlastních zkušeností.
Vstup společnosti Dreher na český a slovenký trh
Koščo, Michal ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Severák, Jan (oponent)
V mé práci popisuji důvody a okolnosti vstupu německého výrobce automatizačních technologií společnosti Dreher na český a slovenský trh. I u sousedících států jsou podstatné rozdíly v parametrech trhu, které musí firma brát v úvahu při volbě strategie vstupu na daný trh. Rozdílné parametry trhů vyplývají ze sociálního a kulturního vývoje, ekonomického, právního a politického prostředí. Na příkladě společnosti Dreher popisuji rozdílnosti českého a německého trhu, které ovlivnily vývoj spolupráce našich firem a úspěšnost při vstupu firmy Dreher na trh. Dále popisuji marketingové aktivity, které jsme při průzkumu trhu, propagaci výrobků a získávání zákazníků použili. V závěru hodnotím celý proces vstupu na náš trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.