Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hotelový marketing se zaměřením na mladé
KUBIŠOVÁ, Michaela
Cílem bakalářské práce je identifikovat mladou generaci lidí. Dále analyzovat marketingový mix vybraného hotelu. Informace o marketingovém mixu byly získány formou primárních a sekundárních dat. Bylo potřeba zjistit, za jakým účelem mladí lidé cestují a co od hotelu očekávají. Identifikace mladých lidí probíhala prostřednictvím dotazníků, které byly po sběru dat zpracovány. Na základě výsledků dotazníkového šetření byly uvedeny návrhy na vylepšení marketingového mixu vybraného hotelu.
Spotřební chování studentů VŠE při výběru a v průběhu dovolené
Kirchnerová, Kateřina ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Brůžková, Pavla (oponent)
Bakalářská práce "Spotřební chování studentů VŠE při výběru a v průběhu dovolené" se zaměřuje na spotřební chování mladých lidí a jejich vztah k cestovnímu ruchu. Vymezuje problematiku spotřebního chování a charakterizuje trh a trendy cestovního ruchu. Kromě obecné charakteristiky pojednává o faktorech, které spotřební chování determinují a prezentuje výsledky průzkumu "Preference Evropanů ve vztahu k cestovnímu ruchu", realizovaného Evropskou komisí. Cílem práce je bližší poznání a charakteristika spotřebního chování studentů ve vztahu k cestovnímu ruchu, čehož je dosaženo na základě dotazníkového šetření mezi studenty Vysoké školy ekonomické.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.