Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přestavba zavěšení předních kol automobilu
Chaura, Václav ; Porteš, Petr (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na návrh přestavby zavěšení předních kol automobilu pro závodní účely. Je popsáno stávají řešení zavěšení s analýzou statických a kinematických veličin. Dále je navržena změna zavěšení za účelem zlepšení jízdních vlastností vozu, kde je provedena kinematická, dynamická a pevnostní analýza nově navrženého zavěšení. V závěru je shrnuto porovnání výchozí a nové konstrukce zavěšení.
Návrh předpjaté nádrže
Štramberský, Martin ; Sliwka, Pavel (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je statický návrh předpjaté nádrže pro ropné látky, studie řešení vhodného tvaru skořepiny a jejího vzepětí pro zastřešení a studie vlivu uložení vnitřní stěny nádrže na velikost vnitřních sil. Je provedeno stanovení vnitřních modelovým řešením metodou konečných prvků v programu Scia Engineering 2013 a na základě toho nadimenzování nosných částí nádrže. Je proveden výpočet vodorovného předpětí dolního věnce skořepiny a vnitřní nosné stěny. Všechny konstrukční části jsou posouzeny na 1. mezní stav únosnosti a na 2. mezní stav použitelnosti (vznik trhlin, omezení napětí v betonu a předpínací výztuži). Stávající vnější stěna je posouzena pouze na mezní stav únosnosti. Součástí diplomové práce je i výkresová dokumentace, průvodní zpráva a technická zpráva. Cílem bylo navrhnout nádrž bez vzniku trhlin v betonu tak, aby svislá stěna byla předepnuta pouze ve vodorovném směru. K tomu návrh optimálního zastřešení nádrže.
Vliv kinematiky zavěšení na jízdní vlastnosti vozidla
Trnková, Lucie ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vlivem kinematiky zavěšení na jízdní vlastnosti vozidla. V první části práce jsou představeny základní parametry kinematiky zavěšení a jejich teoretický vliv na jízdní vlastnosti vozidla. Za účelem provedení simulací jsou vytvořeny dva multibody modely vozidel, z nichž jeden vychází z off-roadového vozidla, u něhož došlo k výrazné změně zavěšení. Pro každý model je dále uveden popis a porovnání kinematických charakteristik různých variant nastavení jejich zavěšení. Hlavní část práce se zabývá analýzou vlivu jednotlivých změn zavěšení na jízdní vlastnosti při zvolených jízdních manévrech. Výsledky simulací jsou kvalitativně i kvantitativně zhodnoceny a výsledné poznatky jsou v závěru přehledně shrnuty.
Víceprvková zavěšení vozidel BMW
Zicha, Tomáš ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rešerší moderních typů zavěšení u osobních automobilů s důrazem na víceprvková zavěšení a konstrukčním návrhem spodního ramene zadní nápravy vozu BMW 3series generace E46 umožňujícího změnu odklonu nad rámec možností sériového ramene.
Zařízení pro měření geometrie kol
Kliš, Kamil ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou zařízením pro měření geometrie kol. V úvodu bakalářské práce jsou uvedeny základní parametry geometrie podvozku vozidla. Následně jsou popsána jednotlivá zařízení pro měření geometrie kol. Poslední části jsem se zabýval moderními trendy a vývojem zařízení pro měření geometrie kol.
Kinematika zavěšení vozidla pro autokros
Zubíček, David ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zjištěním kinematických bodů přední a zadní nápravy autokrosové bugyny a provedení analýzy kinematických charakteristik zavěšení s popisem jejich vlivů na chování vozidla.
Návrh zařízení pro měření a seřízení podvozku závodního automobilu.
Hejtmánek, Petr ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem zařízení pro měření geometrie a seřízení podvozku závodního automobilu. Byly vypracovány dvě varianty měřícího systému, postup měření každého systému byl popsán. Následuje analýza napjatostí hlavních částí zařízení. Poslední část tvoří rozbor faktorů ovlivňujících přesnost měření.
Vliv kinematiky zavěšení na jízdní vlastnosti vozidla
Trnková, Lucie ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vlivem kinematiky zavěšení na jízdní vlastnosti vozidla. V první části práce jsou představeny základní parametry kinematiky zavěšení a jejich teoretický vliv na jízdní vlastnosti vozidla. Za účelem provedení simulací jsou vytvořeny dva multibody modely vozidel, z nichž jeden vychází z off-roadového vozidla, u něhož došlo k výrazné změně zavěšení. Pro každý model je dále uveden popis a porovnání kinematických charakteristik různých variant nastavení jejich zavěšení. Hlavní část práce se zabývá analýzou vlivu jednotlivých změn zavěšení na jízdní vlastnosti při zvolených jízdních manévrech. Výsledky simulací jsou kvalitativně i kvantitativně zhodnoceny a výsledné poznatky jsou v závěru přehledně shrnuty.
Víceprvková zavěšení vozidel BMW
Zicha, Tomáš ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rešerší moderních typů zavěšení u osobních automobilů s důrazem na víceprvková zavěšení a konstrukčním návrhem spodního ramene zadní nápravy vozu BMW 3series generace E46 umožňujícího změnu odklonu nad rámec možností sériového ramene.
Přestavba zavěšení předních kol automobilu
Chaura, Václav ; Porteš, Petr (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na návrh přestavby zavěšení předních kol automobilu pro závodní účely. Je popsáno stávají řešení zavěšení s analýzou statických a kinematických veličin. Dále je navržena změna zavěšení za účelem zlepšení jízdních vlastností vozu, kde je provedena kinematická, dynamická a pevnostní analýza nově navrženého zavěšení. V závěru je shrnuto porovnání výchozí a nové konstrukce zavěšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.