Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Nákupní chování s ohledem na lokální produkci
FUČÍKOVÁ, Michaela
Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů včetně faktorů, které ovlivňují spotřební chování. Dále je zde vysvětlený pojem lokální produkce a formy nákupu lokálních produktů. Praktická část obsahuje výsledky šetření, které ukazují pohledy a názory českých spotřebitelů. Na základě těchto výsledků jsou vytvořena doporučení pro české producenty a obchodníky.
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Joukl, Jiří ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Telefonica Czech a. s.
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Zeman, Matěj ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Vodafone Czech Republic a. s.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.