Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vybrané jízdní manévry motocyklistů
Kriegsmann, Luděk ; Bradáč, Albert (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Celá diplomová práce je koncipována na dvě části. První část je zaměřena na teoretický popis konstrukce motocyklů. Zejména se teoretická část zabývá popisem typů motocyklů, typů rámů, typů odpružení a popisem brzdových systémů užívaných na motocyklech. V teoretické části jsou řešeny také hlavní parametry motocyklu, které ovlivňují ovladatelnost a stabilitu motocyklu při jízdě. V poslední teoretické části je řešena technika jízda na motocyklu. Druhá část je zaměřena přímo na provedení experimentu. Experiment sestává celkem z měření pěti disciplín a to měření zrychlení, měření brzdného zpomalení pomocí brzd, měření zpomalení motorem, měření výjezdu z křižovatky a měření příčného přemístění. Měření se zúčastnilo osm motocyklů. Hlavními výstupy z měření jsou časové údaje, hodnoty zpomalení a příčného zrychlení.
Vliv zatížení nákladních vozidel na jejich dosažitelné zpomalení
Jirásková, Iveta ; Tylšar, Vladimír (oponent) ; Bradáč, Albert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou brzdění nákladních vozidel při jejich různém zatížení. Teoretická část vymezuje konstrukci nákladních vozidel, brzdy nákladních vozidel, průběh brzdění a faktory, které brzdění ovlivňují, brzdné zpomalení a legislativní požadavky na brzdy nákladních vozidel. Praktická část popisuje průběh experimentálního měření, použité přístroje, místo měření, atmosférické podmínky a použitá nákladní vozidla. V závěru práce jsou na základě experimentálního měření vyhodnoceny získané hodnoty brzdného zpomalení nákladních vozidel.
Vybrané jízdní manévry motocyklistů
Kriegsmann, Luděk ; Bradáč, Albert (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Celá diplomová práce je koncipována na dvě části. První část je zaměřena na teoretický popis konstrukce motocyklů. Zejména se teoretická část zabývá popisem typů motocyklů, typů rámů, typů odpružení a popisem brzdových systémů užívaných na motocyklech. V teoretické části jsou řešeny také hlavní parametry motocyklu, které ovlivňují ovladatelnost a stabilitu motocyklu při jízdě. V poslední teoretické části je řešena technika jízda na motocyklu. Druhá část je zaměřena přímo na provedení experimentu. Experiment sestává celkem z měření pěti disciplín a to měření zrychlení, měření brzdného zpomalení pomocí brzd, měření zpomalení motorem, měření výjezdu z křižovatky a měření příčného přemístění. Měření se zúčastnilo osm motocyklů. Hlavními výstupy z měření jsou časové údaje, hodnoty zpomalení a příčného zrychlení.
Vliv zatížení nákladních vozidel na jejich dosažitelné zpomalení
Jirásková, Iveta ; Tylšar, Vladimír (oponent) ; Bradáč, Albert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou brzdění nákladních vozidel při jejich různém zatížení. Teoretická část vymezuje konstrukci nákladních vozidel, brzdy nákladních vozidel, průběh brzdění a faktory, které brzdění ovlivňují, brzdné zpomalení a legislativní požadavky na brzdy nákladních vozidel. Praktická část popisuje průběh experimentálního měření, použité přístroje, místo měření, atmosférické podmínky a použitá nákladní vozidla. V závěru práce jsou na základě experimentálního měření vyhodnoceny získané hodnoty brzdného zpomalení nákladních vozidel.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.