|
Marketingová komunikace s důrazem na podporu prodeje
JURKOVÁ, Martina
Diplomová práce, zpracovaná na téma Marketingová komunikace s důrazem na podporu prodeje, je zaměřena na marketingovou komunikaci značek českých pivovarů společnosti Heineken Česká republika, a.s. Tato práce je věnována nástrojům podpory prodeje a jejich využití v gastronomických zařízeních a v maloobchodu. Cílem této práce je podrobně zanalyzovat nástroje podpory prodeje u dvou zákaznických segmentů, které jsou ve společnosti využívány, porovnat s nástroji, které jsou uváděny v literatuře a následně doporučit či nedoporučit další nástroje na podporu prodeje a navrhnout možná zlepšení pro současné nástroje.
|
|
Mezipodnikové srovnávání pivovarů v ČR
Holík, Filip ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Klečka, Jiří (oponent)
Práce se zabývá mezipodnikovým srovnáváním čtrnácti českých pivovarů v letech 2005-2007. Podniky jsou seřazeny různými metodami dle poměrových ukazatelů finanční analýzy, rozčleněny do skupin klasifikační metodou a podrobeny grafické spider analýze. Jsou posouzeny přednosti a nedostatky užitých srovnávacích metod.
|
| |
| |
|
Finanční analýza Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Píhrtová, Kristýna ; Marek, Petr (vedoucí práce) ; Brabenec, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit za pomoci finanční analýzy finanční zdraví společnosti Rodinný pivovar BERNARD a.s. Práce je rozdělena do dvou základních částí, metodické a praktické. V metodické části je uvedena obecná charakteristika finanční analýzy, zdroje vstupních informací a používané metody. V praktické části je nejprve proveden nástin situace na trhu piva v České republice a představena společnost. V další části jsou metody finanční analýzy aplikovány na společnost Rodinný pivovar Bernard a interpretovány výsledné hodnoty. V závěru praktické části je provedeno porovnání pivovaru s odvětvím a konkurenčním pivovarem.
|