Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Cereální suroviny, výrobky a jejich význam
Hamrlová, Romana ; Divišová, Radka (oponent) ; Omelková, Jiřina (vedoucí práce)
Předložená bakalářská práce se zabývá studiem cereálních surovin, výrobků a jejich významem. Hlavním tématem práce jsou tzv. snídaňové cereálie. Teoretická část je zaměřena na popis obilného zrna, chemického složení obilovin a jejich výživové hodnoty. Dále je v této části definován pojem snídaňové cereálie, jsou charakterizovány hlavní cereální suroviny pro jejich výrobu, technologie výroby a cereální výrobky. V závěru této části jsou uvedeny laboratorní metody hodnocení cereálních výrobků a surovin. Praktická část se zabývá popisem provozní laboratorní kontroly cereálií a odpovídajících surovin. Součástí je také titrační stanovení peroxidové čísla, které nám udává žluklost tuků používaných pro výrobu cereálních výrobků. Dále se tato část věnuje senzorické analýze cereálních výrobků - konkrétně mu¨sli. Je vyhodnocen přiložený dotazník na téma snídaňové cereálie a je senzoricky vyhodnocena kvalita tří výrobků od odlišných výrobcem.
Český trh cereálií: marketingové aktivity české společnosti Emco ve srovnání s aktivitami mezinárodní společnosti Nestlé
Jarošincová, Jitka ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poodhalit konkurenční boj české společnosti Emco a mezinárodní potravinářské velmoci Nestlé v oblasti snídaňových cereálií na našem trhu. Emco zaujímá na českém trhu cereálií pozici tzv. challenger brand, která se snaží dosáhnout na pozici brand leadera nebo alespoň brand leaderovi obstojně konkurovat. Má bakalářská práce se zaměřuje na porovnání marketingových aktivit obou diametrálně odlišných společností a zhodnocení úspěšnosti jejich komunikace, přičemž mé závěry se budou opírat o výsledky dotazníku, který jsem pro účely bakalářské práce vytvořila. Práce je rozdělena do 4 tematických celků. Základní potřebou pro porovnání obou společností bylo definování pojmů snídaňové cereálie a český trh cereálií. Tomu se věnuji v první části práce. Druhá část charakterizuje a srovnává zkoumané značky podle jejich historie, mezinárodních aktivit, konkurence a produktového mixu. V třetí části dojde k analyzování a porovnání jejich marketingových aktivit, a to jak nadlinkových, podlinkových, tak i těch na lince. Poslední část se věnuje tématu identity značky a zkoumá obě společnosti z pohledu teorie Margaret Mark a Carol S. Pearson o budování značky prostřednictvím archetypů. V příloze je uveden již zmiňovaný dotazník, který je kombinací průzkumu na vnímání identity značky a...
Český trh cereálií: marketingové aktivity české společnosti Emco ve srovnání s aktivitami mezinárodní společnosti Nestlé
Jarošincová, Jitka ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poodhalit konkurenční boj české společnosti Emco a mezinárodní potravinářské velmoci Nestlé v oblasti snídaňových cereálií na našem trhu. Emco zaujímá na českém trhu cereálií pozici tzv. challenger brand, která se snaží dosáhnout na pozici brand leadera nebo alespoň brand leaderovi obstojně konkurovat. Má bakalářská práce se zaměřuje na porovnání marketingových aktivit obou diametrálně odlišných společností a zhodnocení úspěšnosti jejich komunikace, přičemž mé závěry se budou opírat o výsledky dotazníku, který jsem pro účely bakalářské práce vytvořila. Práce je rozdělena do 4 tematických celků. Základní potřebou pro porovnání obou společností bylo definování pojmů snídaňové cereálie a český trh cereálií. Tomu se věnuji v první části práce. Druhá část charakterizuje a srovnává zkoumané značky podle jejich historie, mezinárodních aktivit, konkurence a produktového mixu. V třetí části dojde k analyzování a porovnání jejich marketingových aktivit, a to jak nadlinkových, podlinkových, tak i těch na lince. Poslední část se věnuje tématu identity značky a zkoumá obě společnosti z pohledu teorie Margaret Mark a Carol S. Pearson o budování značky prostřednictvím archetypů. V příloze je uveden již zmiňovaný dotazník, který je kombinací průzkumu na vnímání identity značky a...
Cereální suroviny, výrobky a jejich význam
Hamrlová, Romana ; Divišová, Radka (oponent) ; Omelková, Jiřina (vedoucí práce)
Předložená bakalářská práce se zabývá studiem cereálních surovin, výrobků a jejich významem. Hlavním tématem práce jsou tzv. snídaňové cereálie. Teoretická část je zaměřena na popis obilného zrna, chemického složení obilovin a jejich výživové hodnoty. Dále je v této části definován pojem snídaňové cereálie, jsou charakterizovány hlavní cereální suroviny pro jejich výrobu, technologie výroby a cereální výrobky. V závěru této části jsou uvedeny laboratorní metody hodnocení cereálních výrobků a surovin. Praktická část se zabývá popisem provozní laboratorní kontroly cereálií a odpovídajících surovin. Součástí je také titrační stanovení peroxidové čísla, které nám udává žluklost tuků používaných pro výrobu cereálních výrobků. Dále se tato část věnuje senzorické analýze cereálních výrobků - konkrétně mu¨sli. Je vyhodnocen přiložený dotazník na téma snídaňové cereálie a je senzoricky vyhodnocena kvalita tří výrobků od odlišných výrobcem.
Analýza českého maloobchodního trhu snídaňových cereálií
Klofát, Vít ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Müllerová, Lucie (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl provést ucelenou analýzu českého maloobchodního trhu snídaňových cereálií. K dosažení tohoto cíle bylo využito kombinace dat z maloobchodního auditu a dat získaných vlastním výzkumným šetřením přímo v maloobchodním prostředí. Teoretická část definuje maloobchodní trh a pomáhá porozumět jeho významným oblastem a marketingovému výzkumu. Výzkumná část začíná zhodnocením situace na maloobchodním trhu v České republice. Poté je již pozornost směřována konkrétně k snídaňovým cereáliím. Analýza začíná na makro úrovni a zaměřuje se na základní specifika trhu snídaňových cereálií, jako je jeho vývoj v posledních letech, sezónnost a zhodnocení základních segmentů, hlavních výrobců a privátních značek. Poté se již práce detailněji zaměřuje na nejvýznamnější atributy tohoto trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.