Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Idintifikace faktorů úspěchu českých značek
Tamchynová, Martina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Zlatić, Marija (oponent)
Značka představuje jednu z cest, jak na silně konkurenčních trzích odlišit společnost od konkurence. Některé značky jsou úspěšné v budování vlastní značky, jiné bohužel ne. Hlavním cílem této diplomové práce je na vybraných českých značkách identifikovat faktory, díky nímž se značka stala úspěšnou na českém trhu. Úvod této práce je tvořen teoretickým rámcem, který vysvětluje pojmy značka, hodnota značky a identita značky. Následuje definice pojmu úspěšná značka tak, jak je to uvedeno v akademických zdrojích. Společnosti, které jsou analyzovány v dalších částech práce, jsou vybrány na základě dotazníkového šetření. V poslední části této diplomové práce, je aplikován Kapfererův model identity značky, díky němuž jsou na vybraných českých značkách identifikovány faktory úspěchu. V závěru této práce autorka popisuje silné aspekty jednotlivých značek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.