Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie diferenciace značek Král Sýrů a Sedlčanský
Bernold, Jakub ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Kopecký, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá strategickým řízením značek s důrazem na diferenciaci značek. Předmětem diplomové práce je analýza stávající marketingové strategie dvou značek společně působící v kategorii sýrů s bílou plísní na povrchu. Značky mají společného vlastníka. Zároveň čelí kontinuálnímu poklesu tržního podílu. Celá kategorie sýrů s bílou plísní na povrchu roste. Práce je rozdělena na dvě části.V první, teoretické části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingové strategie, řízení značky, segmentace a positioningu. Jsou zde shrnuty různá pojetí formování marketingových strategií a aplikování nástrojů nezbytných k jejich úspěšnému realizování. Ve druhé, praktické, části je prováděna analýza samotných značek, tržního prostředí a spotřebitelského chování. Následují doporučení od autora práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.