Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rekonstrukce železniční tratě Branná - Ostružná včetně technologie prací
Raif, Lukáš ; Burda, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukcí železničního svršku trati Mikulovice – Hanušovice v úseku km 15,350 – 17,847. Úsek začíná za přejezdem s pozemní komunikací číslo II/369 mezi stanicemi Branná a Ostružná a končí výhybkou č. 5 v železniční stanici Ostružná. Při rekonstrukci je potřeba také vyřešit železniční přejezdy podle platných právních předpisů a dále je potřeba řešit také obnovu odvodnění tratě. Součástí práce bude i provedení technologie práce.
Rekonstrukce železniční stanice Trutnov hl.n
Král, Vladimír ; Wrana, Radim (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Trutnov hlavní nádraží z hlediska vyhovění stávajícího provozu a především s ohledem na osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. Bylo tedy nutné navrhnout nástupní hrany s výškou 550 mm nad temenem kolejnice. Návrh se dále zabývá odvodněním rekonstruovaných kolejí a napojení vlečky.
Rekonstrukce železničních stanic Ledeč nad Sázavou a Chotěboř
Sobotka, Lukáš ; Kozlík, David (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Práce se zabývá rekonstrukcí žst. Ledeč nad Sázavou tak, aby vyhovovala současnému provozu a přitom byla splněna platná legislativa, zejména co se týče přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace. V žst. Chotěboř bylo vloženo nástupiště podle platné legislativy, přitom zásahy do kolejiště byly minimální.
Návrh rekonstrukce mezistaničního úseku Kunčice nad Labem - Hostinné železniční trati Chlumec nad Cidlinou - Trutnov
Slowik, Jiří ; Vacek, Josef (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce byl návrh úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku jednokolejné celostátní železniční trati Chlumec nad Cidlinou – Trutnov v úseku km 99,4 – 102,7. Řešený úsek se nachází mezi železniční stanicí Kunčice nad Labem a železniční stanicí Hostinné. V rámci práce byla řešena obnova odvodnění tratě a také vypracování výkazu výměr. Součástí práce je i návrh technologií práce.
Rekonstrukce železniční tratě Branná - Ostružná včetně technologie prací
Raif, Lukáš ; Burda, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukcí železničního svršku trati Mikulovice – Hanušovice v úseku km 15,350 – 17,847. Úsek začíná za přejezdem s pozemní komunikací číslo II/369 mezi stanicemi Branná a Ostružná a končí výhybkou č. 5 v železniční stanici Ostružná. Při rekonstrukci je potřeba také vyřešit železniční přejezdy podle platných právních předpisů a dále je potřeba řešit také obnovu odvodnění tratě. Součástí práce bude i provedení technologie práce.
Rekonstrukce železniční stanice Trutnov hl.n
Král, Vladimír ; Wrana, Radim (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Trutnov hlavní nádraží z hlediska vyhovění stávajícího provozu a především s ohledem na osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. Bylo tedy nutné navrhnout nástupní hrany s výškou 550 mm nad temenem kolejnice. Návrh se dále zabývá odvodněním rekonstruovaných kolejí a napojení vlečky.
Rekonstrukce železničních stanic Ledeč nad Sázavou a Chotěboř
Sobotka, Lukáš ; Kozlík, David (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Práce se zabývá rekonstrukcí žst. Ledeč nad Sázavou tak, aby vyhovovala současnému provozu a přitom byla splněna platná legislativa, zejména co se týče přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace. V žst. Chotěboř bylo vloženo nástupiště podle platné legislativy, přitom zásahy do kolejiště byly minimální.
Návrh rekonstrukce mezistaničního úseku Kunčice nad Labem - Hostinné železniční trati Chlumec nad Cidlinou - Trutnov
Slowik, Jiří ; Vacek, Josef (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce byl návrh úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku jednokolejné celostátní železniční trati Chlumec nad Cidlinou – Trutnov v úseku km 99,4 – 102,7. Řešený úsek se nachází mezi železniční stanicí Kunčice nad Labem a železniční stanicí Hostinné. V rámci práce byla řešena obnova odvodnění tratě a také vypracování výkazu výměr. Součástí práce je i návrh technologií práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.