Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konstrukční návrh přemístitelného zvedáku pro osobní automobily
Češpiva, Zdeněk ; Láštic, Daniel (oponent) ; Otipka, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem přemístitelného zvedáku pro osobní automobily. Automobilních zvedáků máme v dnešní době nepřeberné množství, a tak se rešeršní část zaměřila na jejich základní rozdělení. Mezi hlavní cíle práce patří vlastní návrh přemístitelného zvedáku, který je následně podroben pevnostním výpočtům. Po těchto výpočtech je možné konstatovat, že navržený zvedák vyhovuje z hlediska bezpečnosti. K výstupům této práce patří i výkresová dokumentace sestavy a zvolených součástí zvedáku.
Kontrola bezpečnostního mechanismu přípojných vozidel
Pantůček, Michal ; Kubín, Martin (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou bezpečnostního mechanismu, který je součástí nákladního automobilového přívěsu. Tento mechanismus zajišťuje bezpečné a pevné spojení kontejneru s přívěsem. Přepravovány jsou primárně odvalovací kontejnery dle německé normy DIN 30 722. V úvodní části práce je zpracován aktuální dopravní stav a nehodovost v České republice. Dále jsou definovány legislativní požadavky na bezpečnostní prvky přívěsové techniky pro silniční dopravu. Následuje rešerše průmyslových řešení zajišťovacích mechanismů. Poté byly provedeny výpočty pro zjištění potřebné velikosti zajišťovací síly. Následně byla analyzována kinematika mechanismu. Po kontrole kinematiky byla provedena pevnostní kontrola vybraných prvků mechanismu. Dále byla provedena optimalizace konstrukce příčníku, na kterou navazovala opět pevnostní kontrola. Pevnostní kontroly byly prováděny jak analytickou metodou, tak metodou konečných prvků. Na závěr byla vypracována výkresová dokumentace. Diplomová práce byla zpracovávána ve spolupráci s firmou SVAN Chrudim s.r.o.
Návrh dílenského zvedacího zařízení pro automobil
Rec, Matouš ; Jonák, Martin (oponent) ; Hloušek, David (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce jsou zvedací zařízení pro automobily. V úvodní části je provedeno stručné rozdělení běžně dodávaných zařízení podle jejich konstrukce. Následující stěžejní část se věnuje návrhu konstrukce vlastního zařízení. Toto zahrnuje funkční a pevnostní výpočty a volby materiálů a rozměrů jednotlivých prvků. Poslední částí této práce je výkres sestavy a výkresová dokumentace vybraných součástí.
Konstrukční návrh přemístitelného zvedáku pro osobní automobily
Češpiva, Zdeněk ; Láštic, Daniel (oponent) ; Otipka, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem přemístitelného zvedáku pro osobní automobily. Automobilních zvedáků máme v dnešní době nepřeberné množství, a tak se rešeršní část zaměřila na jejich základní rozdělení. Mezi hlavní cíle práce patří vlastní návrh přemístitelného zvedáku, který je následně podroben pevnostním výpočtům. Po těchto výpočtech je možné konstatovat, že navržený zvedák vyhovuje z hlediska bezpečnosti. K výstupům této práce patří i výkresová dokumentace sestavy a zvolených součástí zvedáku.
Návrh dílenského zvedacího zařízení pro automobil
Rec, Matouš ; Jonák, Martin (oponent) ; Hloušek, David (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce jsou zvedací zařízení pro automobily. V úvodní části je provedeno stručné rozdělení běžně dodávaných zařízení podle jejich konstrukce. Následující stěžejní část se věnuje návrhu konstrukce vlastního zařízení. Toto zahrnuje funkční a pevnostní výpočty a volby materiálů a rozměrů jednotlivých prvků. Poslední částí této práce je výkres sestavy a výkresová dokumentace vybraných součástí.
Kontrola bezpečnostního mechanismu přípojných vozidel
Pantůček, Michal ; Kubín, Martin (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou bezpečnostního mechanismu, který je součástí nákladního automobilového přívěsu. Tento mechanismus zajišťuje bezpečné a pevné spojení kontejneru s přívěsem. Přepravovány jsou primárně odvalovací kontejnery dle německé normy DIN 30 722. V úvodní části práce je zpracován aktuální dopravní stav a nehodovost v České republice. Dále jsou definovány legislativní požadavky na bezpečnostní prvky přívěsové techniky pro silniční dopravu. Následuje rešerše průmyslových řešení zajišťovacích mechanismů. Poté byly provedeny výpočty pro zjištění potřebné velikosti zajišťovací síly. Následně byla analyzována kinematika mechanismu. Po kontrole kinematiky byla provedena pevnostní kontrola vybraných prvků mechanismu. Dále byla provedena optimalizace konstrukce příčníku, na kterou navazovala opět pevnostní kontrola. Pevnostní kontroly byly prováděny jak analytickou metodou, tak metodou konečných prvků. Na závěr byla vypracována výkresová dokumentace. Diplomová práce byla zpracovávána ve spolupráci s firmou SVAN Chrudim s.r.o.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.