|
Využití WebGL engine pro zobrazování automobilů
Macků, Jiří ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zobrazováním automobilů za pomoci technologie WebGL. Cílem práce je navrhnout a implementovat způsob realistického i stylizovaného zobrazení 3D modelů automobilů pro interní použití jako jednoduchý náhled automobilu při vývoji a prezentaci nebo pro použití v infotainment systémech přímo v automobilech. Součástí práce je také implementace a nástin dosažitelných možností a vlastností takové implementace. Práce je vytvářena ve spolupráci s firmou ŠKODA AUTO a.s.
|
|
Využití WebGL engine pro zobrazování automobilů
Macků, Jiří ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zobrazováním automobilů za pomoci technologie WebGL. Cílem práce je navrhnout a implementovat způsob realistického i stylizovaného zobrazení 3D modelů automobilů pro interní použití jako jednoduchý náhled automobilu při vývoji a prezentaci nebo pro použití v infotainment systémech přímo v automobilech. Součástí práce je také implementace a nástin dosažitelných možností a vlastností takové implementace. Práce je vytvářena ve spolupráci s firmou ŠKODA AUTO a.s.
|
| |
| |
|
Počet automobilů v ekonomice
Körner, Michael ; Šťastný, Daniel (vedoucí práce) ; Bartoň, Petr (oponent)
Automobilový průmysl v České republice je jeden z nejvýznamnějších strojírenských oblastí. Zaměstnává rozsahlý počet lidí a vytváří relativně vysoký podíl českého hrubého domácího produktu a českého exportu. Vzhledem k významu automobilováho průmyslu v české ekonomice se tato práce snaží identifikovat a vysvětlit faktory určující počet automobilů v ekonomice. K dosažení výše vytyčeného cíle je sestavena regresní funkce s řadou proměnných. Mezi zakladní proměnné jako důchod, ceny aut, substituty jako hromadná doprava, komplementy jako pohonné hmoty a silniční síť jsou zakomponovány do modelu stejně jako jiné dalši vysvětlující proměnné.
|