Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Automatická kalibrace snímačů vibrací
Macháčková, Petra ; Vdoleček, František (oponent) ; Zuth, Daniel (vedoucí práce)
Cílem této práce je seznámení s pokročilejšími funkcemi technické diagnostiky, jako jsou autodiagnostika a autokalibrace. V práci jsou uvedeny možnosti diagnostikování diagnostiky rotačních strojů, rozdělení snímačů, které se používají ve vibrační diagnostice a možnosti jejich kalibrace. Dále je uvedena automatická kalibrace okolních vlivů, které ovlivňují vlastnosti snímačů.
Automatická kalibrace snímačů vibrací
Macháčková, Petra ; Vdoleček, František (oponent) ; Zuth, Daniel (vedoucí práce)
Cílem této práce je seznámení s pokročilejšími funkcemi technické diagnostiky, jako jsou autodiagnostika a autokalibrace. V práci jsou uvedeny možnosti diagnostikování diagnostiky rotačních strojů, rozdělení snímačů, které se používají ve vibrační diagnostice a možnosti jejich kalibrace. Dále je uvedena automatická kalibrace okolních vlivů, které ovlivňují vlastnosti snímačů.
Postoje studentů k předmětům -- souvislost s prospěchem
Hausmannová, Helena ; Hadj Moussová, Zuzana (vedoucí práce) ; Louková, Tereza (oponent)
Diplomová práce se zabývá výzkumem postojů žáků obchodních akademií k ekonomickým předmětům, konkrétně k ekonomice a účetnictví. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a výzkumné. Teoretická část se zabývá postoji, motivací, hodnocením a pedagogickou diagnostikou. Prostor je věnován jednotlivým kritériím, na jejichž základě jsou ve výzkumné části zkoumány postoje žáků k předmětům ekonomika a účetnictví. Kritéria jsou ve výzkumné části, která se zakládá na více než 1 700 responsích žáků z 30 obchodních akademií, rozebrána v rámci jednotlivých ročníků a je sledována tendence, jak se kritéria vyvíjí s výší ročníku. Následně jsou ekonomické předměty zobrazeny v kontextu dalších povinných vyučovacích předmětů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.