Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prevence a zvládání pracovních konfliktů
Miškaříková, Andrea ; Mlčková, Anna (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou pracovních konfliktů. Teoretická část je za-měřena na obecnou problematiku konfliktů. Následně jsou uvedeny komunikační zna-losti a dovednosti, které při správném zvládání mohou být prevencí vůči konfliktu. V praktické části je analyzován výzkum zabývající se komunikačními problémy mezi da-ňovými poradci a jejich klienty. Výzkum byl proveden pomocí dotazníků. Na základě zjištěných výsledků jsou navrhnuta opatření pro zlepšení.
Prevence a zvládání pracovních konfliktů
Miškaříková, Andrea ; Mlčková, Anna (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou pracovních konfliktů. Teoretická část je za-měřena na obecnou problematiku konfliktů. Následně jsou uvedeny komunikační zna-losti a dovednosti, které při správném zvládání mohou být prevencí vůči konfliktu. V praktické části je analyzován výzkum zabývající se komunikačními problémy mezi da-ňovými poradci a jejich klienty. Výzkum byl proveden pomocí dotazníků. Na základě zjištěných výsledků jsou navrhnuta opatření pro zlepšení.
Rozhovor jako jeden z prostředků sociální práce s klientem
SEMEROVÁ, Renata
Práce se zabývá rozhovorem v sociální práci. Ten je možno považovat za základní techniku i nástroj sociálního pracovníka při jednání s klientem. Na začátku stručně seznamuje se sociální prácí, osobou sociálního pracovníka a pojednává o rozhovoru v sociální práci obecně. Předně je zaměřena na problematiku nedirektivního podpůrného poradenského rozhovoru, který přibližuje charakteristikou jeho jednotlivých fází. K ucelenosti tématu pozornost okrajově věnuje technice aktivního naslouchání a asertivního chování. Práce se v závěru zamýšlí nad otázkou, jak pojednávaný rozhovor sociálního pracovníka s klientem napomáhá k dosažení, naplnění a tím i realizaci poslání a cílů sociální práce. Pomocí tří vymezených cílů z oblasti sociální práce následně vyhodnocuje a poukazuje na roli rozhovoru vzhledem k položené otázce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.