Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prostor jako paradigma výuky
Behro, Daniel ; Maršíková, Hana (oponent) ; Sládeček, Svatopluk (vedoucí práce)
Jaký by měl být současný prostor vysokoškolského vzdělávání? A jaký by měl být prostor pro kreativní tvorbu? Odráží se typ výuky v samotné budově školy? Kladu si otázku, zda by například fakulta sociální studiích byla tvořená pouze ze společenských prostor? Pokud by měla fakulta strojního inženýrství vypadat jak hala na výrobu automobilových součástek, jak by vypadala fakulta právních studií? A co fakulta architektury? Určuje vzhled a kvalita budovy podobu tam vzniklých projektů? Ovlivňuje svou strukturou budoucí generaci architektů? Anebo by měla být čistá a bílá jako plátno, před tím, než se na něj promítne první tah štětce? Zabývám se oběma předpoklady: budova jako čistý papír, který dává volnost pro kreativitu a neomezuje mysl a na druhou stranu hmota, struktura, prostor, který ukazuje, co vše architektura dokáže. Dávám přednost svobodě výběru, a proto chci v návrhu popsat oba přístupy. Open-space volné dispozice versus pevně definované uzavřené ateliéry. Prostor umělecký, volný versus prostor technicky a racionálně definovaný. Prostor virtuální versus prostor neměnné hmoty.
Prostor jako paradigma výuky
Behro, Daniel ; Maršíková, Hana (oponent) ; Sládeček, Svatopluk (vedoucí práce)
Jaký by měl být současný prostor vysokoškolského vzdělávání? A jaký by měl být prostor pro kreativní tvorbu? Odráží se typ výuky v samotné budově školy? Kladu si otázku, zda by například fakulta sociální studiích byla tvořená pouze ze společenských prostor? Pokud by měla fakulta strojního inženýrství vypadat jak hala na výrobu automobilových součástek, jak by vypadala fakulta právních studií? A co fakulta architektury? Určuje vzhled a kvalita budovy podobu tam vzniklých projektů? Ovlivňuje svou strukturou budoucí generaci architektů? Anebo by měla být čistá a bílá jako plátno, před tím, než se na něj promítne první tah štětce? Zabývám se oběma předpoklady: budova jako čistý papír, který dává volnost pro kreativitu a neomezuje mysl a na druhou stranu hmota, struktura, prostor, který ukazuje, co vše architektura dokáže. Dávám přednost svobodě výběru, a proto chci v návrhu popsat oba přístupy. Open-space volné dispozice versus pevně definované uzavřené ateliéry. Prostor umělecký, volný versus prostor technicky a racionálně definovaný. Prostor virtuální versus prostor neměnné hmoty.
Postoje mládeže Příbramska k barokní architektuře (Svatá Hora)
ŠUCHMANOVÁ, Karolína
Cílem této bakalářské práce je zjištění, jaké mají žáci základních škol povědomí o barokní architektuře a také o poutním místě Svatá Hora. V teoretické části proběhla literární komparace dostupných pramenů, vztahujících se k danému tématu a rozboru konkrétních celků barokní architektury na Svaté Hoře u Příbrami, což posloužilo jako podklad pro výzkumnou část. V této části jsem zpracovala dotazníkové šetření toho, jaké znalosti a vědomosti mají žáci šestých a devátých tříd základních škol o barokní architektuře a Svaté Hoře.
Pražští architekti rodem z Valašska a jejich vztah k lidovému stavitelství
Sedlická, Kateřina ; Motyčková, Dana
Architekti Václav Hilský, Rudolf Jasenský, Richard F. Podzemný, Antonín Tenzer a Oldřich Skalík – jejich vztah l Valašsku a jejich účast na Zaměřovací akci České akademie věd a umění (1941-46) v tomto regionu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.