Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvíjení čtenářských dovedností u žáků 4. ročníku ZŠ se zaměřením na zaostávající čtenáře
SOUČKOVÁ, Lenka
Diplomová práce se zabývá rozvíjením čtenářských dovedností žáků 4. ročníku ZŠ se zaměřením na čtení zaostávajících žáků. Práce je rozdělena na část teoretickou, výzkumnou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny čtenářské dovednosti v souvislosti s RVP ZV a problematika rozvoje dětského čtenáře mladšího školního věku. Práce se nadále zabývá čtenářskou gramotností, druhy a kvalitami čtení, diagnostikou čtenářského výkonu a zaostávajícími čtenáři. Výzkumná část mapuje čtenářské dovednosti žáků formou případových studií. Cílem práce je diagnostika aktuálních čtenářských výkonů žáků, kteří se učili číst různými metodami počátečního čtení. Součástí jsou i možnosti nápravy čtenářských nedostatků. Praktická část práce obsahuje zásobník technik pro práci se zaostávajícími čtenáři.
Analýza čtenářské úrovně žáků 3. ročníku ZŠ se zaměřením na různé metody čtení
CAHOVÁ, Iva
Diplomová práce se zabývá čtenářskou úrovní žáků 3. ročníků, kteří se v 1. ročníku učili číst různými metodami čtení. Práce je rozdělena na část teoretickou a část výzkumnou. Teoretická část se zabývá charakteristikou žáka mladšího školního věku, rozvojem čtenářských dovedností, výukou počátečního čtení metodou analyticko-syntetickou, genetickou a metodou Sfumato. Dále vymezuje čtenářskou gramotnost, uvádí mezinárodní výzkumná šetření, druhy a kvality čtení, diagnostiku čtení, čtenářské nedostatky a jejich nápravu. Výzkumná část se zaměřuje na diagnostiku čtenářských výkonů žáků 3. ročníků ZŠ. Výsledky čtení jsou vyhodnoceny podle kritérií vycházejících z teoretické části práce.
Výuka elementárního čtení na základních školách
SOUKUPOVÁ, Barbora
Tato diplomová práce se zabývá výukou elementárního čtení na našem území. V teoretické části se zaměřuje na čtení od historie po současnost. Analyzuje metody, které byly na našem území vyučovány v historii, a ukazuje jejich přínos pro současné metody výuky elementárního čtení. Dále prezentuje aktuální metody výuky čtení a jejich metodiku. Ve výzkumné části je práce zaměřena na porovnání analyticko-syntetické a genetické metody čtení z hlediska porozumění textu, správnosti, plynulosti a rychlosti čtení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.