Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhotovení a prezentace fotografií formou tzv. newprintů
Bohdan, Vlado ; Mašterová, Katarína
Jádrem památkového postupu je praktický návod na zhotovení tzv. newprintů - nových analogových fotografií – černobílých bromostříbrných pozitivů (zvětšenin anebo kontaktních kopií) z originálních historických negativů. Předpokladem porozumění postupu je znalost práce v temné komoře. Památkový postup je určen veřejným i soukromým sbírkám a institucím, které usilují o prezentaci negativů již nežijícího fotografa formou pozitivu, blížícího se dílu autora v co nejbližší možné míře. Postup byl vypracován na specifické sbírce negativů Josefa Sudka s náměty reprodukcí uměleckých děl a architektury. Součástí textu jsou teoretická zdůvodnění postupu i ukázky jeho praktického užití.
Plný tet: Stáhnout plný textPDF
Analysis of a selecter period of Polaroid company and usage of instant photography as a marketing toll
Krchová, Petra ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Táto bakalárska práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou spoločnosti Polaroid a taktiež pojednáva o využívaní instantnej fotografie ako nástroja marketingu. Spoločnosť Polaroid, ktorá sa vďaka svojmu zakladateľovi Edwinovi Landovi dodnes považuje za jednu z najikonickejších značiek, sa preslávila jedinečnými instantnými fotoaparátmi a okamžitou fotografiou, ktorá sa stala fenoménom pretrvávajúcim dodnes. Táto práca sa v prvej časti zaoberá vznikom a historickým vývojom spoločnosti. Približuje, čo stálo za vznikom tejto spoločnosti, aj aké boli jej prvé produkty. Historický vývoj spoločnosti mapuje postupné kroky, ktorými sa spoločnosť Polaroid uberala a uvádza tiež modely fotoaparátov v rámci tohoto vývoja. Druhá časť bakalárskej práce definuje spoločnosť Polaroid ako značku a opisuje jej marketingovú komunikáciu v širšom kontexte, pričom sa následne zameriava konkrétnejšie na vizuálnu komunikáciu spoločnosti, a to vo dvoch obdobiach jej vývoja. Prvým je obdobie rokov 1960 až 1990, kedy spoločnosť stála na vrchole svojho vývoja. Druhým je obdobie rokov 2007 až 2017, kedy sa z Polaroidu stala licenčná spoločnosť a okrem rozšírenia produktovej škály zmenila spôsob tvorby instantnej fotografie, aj jej vnímanie a využívanie. Práca opisuje a analyzuje tieto dve fázy spoločnosti z marketingového...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.