Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Emotion Recognition from Acted and Spontaneous Speech
Atassi, Hicham ; Přibil, Jiří (oponent) ; Zahradník, Pavel (oponent) ; Smékal, Zdeněk (vedoucí práce)
Doctoral thesis deals with emotion recognition from speech signals. The thesis is divided into two main parts; the first part describes proposed approaches for emotion recognition using two different multilingual databases of acted emotional speech. The main contributions of this part are detailed analysis of a big set of acoustic features, new classification schemes for vocal emotion recognition such as “emotion coupling” and new method for mapping discrete emotions into two-dimensional space. The second part of this thesis is devoted to emotion recognition using multilingual databases of spontaneous emotional speech, which is based on telephone records obtained from real call centers. The knowledge gained from experiments with emotion recognition from acted speech was exploited to design a new approach for classifying seven emotional states. The core of the proposed approach is a complex classification architecture based on the fusion of different systems. The thesis also examines the influence of speaker’s emotional state on gender recognition performance and proposes system for automatic identification of successful phone calls in call center by means of dialogue features.
Pokročilá analýza spontánních mluvených dialogů
Musil, David ; Burget, Radim (oponent) ; Atassi, Hicham (vedoucí práce)
První částí této semestrální práce jsou základní informace o call centrech. Kapitola se zaměřuje na vznik a historii call center a základnímu rozdělení softwaru v nich používaného. Druhá kapitola se zabývá způsoby zpracování řeči a metodami pro hodnocení kvality služeb. Další kapitola poskytuje popis základních příznaků dialogu jako reakce, váhání a přerušení. Následující kapitoly obsahují návrh a popis grafického prostředí v programovacím jazyce Matlab pro extrakci již zmíněných základních příznaků hovoru z dat poskytnutých vedoucím práce a jejich využití pro analýzu konverzace. Druhá část práce popisuje proces vytváření hodnocení telefonních hovorů. Jedná se o sběr dat potřebných pro tuto část práce, jejich následnou úpravu, použití a diskuzi výsledků a zjištění.
Láska jako ochota k dialogu v tragédiích Williama Shakespeara
FALTOVÁ, Martina
Diplomová práce Láska jako ochota k dialogu v tragédiích Williama Shakespeara se zabývá analýzou dialogů vybraných postav v šesti tragédiích Williama Shakespeara. Hlavním cílem práce je prokázat daný předpoklad, že ke konečné tragédii v každé hře dojde na základě nedostatku komunikace mezi vzájemně citově spřízněnými postavami. Práce je formálně rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází ze stěžejních definic pojmů dialog a láska, které jsou podepřeny teoretickými východisky z oblasti lingvistiky, psychologie, psychologie komunikace a filozofie. Praktická část dále navazuje podrobnou analýzou vybraných dialogů. Samotný závěr práce obsahuje stručné shrnutí nalezených souvislostí a podává komentář k možnému přínosu práce.
Pokročilá analýza spontánních mluvených dialogů
Musil, David ; Burget, Radim (oponent) ; Atassi, Hicham (vedoucí práce)
První částí této semestrální práce jsou základní informace o call centrech. Kapitola se zaměřuje na vznik a historii call center a základnímu rozdělení softwaru v nich používaného. Druhá kapitola se zabývá způsoby zpracování řeči a metodami pro hodnocení kvality služeb. Další kapitola poskytuje popis základních příznaků dialogu jako reakce, váhání a přerušení. Následující kapitoly obsahují návrh a popis grafického prostředí v programovacím jazyce Matlab pro extrakci již zmíněných základních příznaků hovoru z dat poskytnutých vedoucím práce a jejich využití pro analýzu konverzace. Druhá část práce popisuje proces vytváření hodnocení telefonních hovorů. Jedná se o sběr dat potřebných pro tuto část práce, jejich následnou úpravu, použití a diskuzi výsledků a zjištění.
Emotion Recognition from Acted and Spontaneous Speech
Atassi, Hicham ; Přibil, Jiří (oponent) ; Zahradník, Pavel (oponent) ; Smékal, Zdeněk (vedoucí práce)
Doctoral thesis deals with emotion recognition from speech signals. The thesis is divided into two main parts; the first part describes proposed approaches for emotion recognition using two different multilingual databases of acted emotional speech. The main contributions of this part are detailed analysis of a big set of acoustic features, new classification schemes for vocal emotion recognition such as “emotion coupling” and new method for mapping discrete emotions into two-dimensional space. The second part of this thesis is devoted to emotion recognition using multilingual databases of spontaneous emotional speech, which is based on telephone records obtained from real call centers. The knowledge gained from experiments with emotion recognition from acted speech was exploited to design a new approach for classifying seven emotional states. The core of the proposed approach is a complex classification architecture based on the fusion of different systems. The thesis also examines the influence of speaker’s emotional state on gender recognition performance and proposes system for automatic identification of successful phone calls in call center by means of dialogue features.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.