Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Ferenčák, Richard ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma:„ Uplatnění marketingu v sektoru služeb“ analyzuje vnitřní a vnější prostředí společnosti PharmaCorp s.r.o., která poskytuje služby v oblasti dodávek specializovaného zdravotnického materiálu do zdravotnických zařízení. V úvodu bakalářské práce bude podrobně vysvětleno teoretické shrnutí marketingových pojmů. Analýzy budou následně vyhodnoceny a navrženy nové návrhy na opatření v podobě marketingového plánu pro rozšíření portfolia prodávaných produktů a prodejní sítě lékáren.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Zeman, Milan ; Pospíchalová, Dana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce identifikuje a analyzuje marketingové nástroje a činnosti společnosti Happycatering s. r. o., která poskytuje služby v oblasti cateringu. Poté jsou analýzy vyhodnoceny a navržena nová či pozměněná opatření v marketingové strategii firmy. Návrhy opatření jsou prezentovány v podobě marketingového plánu pro nový produkt, který firma uvede na trh, přičemž budou sledovány výsledky nových opatření.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Ferenčák, Richard ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma:„ Uplatnění marketingu v sektoru služeb“ analyzuje vnitřní a vnější prostředí společnosti PharmaCorp s.r.o., která poskytuje služby v oblasti dodávek specializovaného zdravotnického materiálu do zdravotnických zařízení. V úvodu bakalářské práce bude podrobně vysvětleno teoretické shrnutí marketingových pojmů. Analýzy budou následně vyhodnoceny a navrženy nové návrhy na opatření v podobě marketingového plánu pro rozšíření portfolia prodávaných produktů a prodejní sítě lékáren.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Zeman, Milan ; Pospíchalová, Dana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce identifikuje a analyzuje marketingové nástroje a činnosti společnosti Happycatering s. r. o., která poskytuje služby v oblasti cateringu. Poté jsou analýzy vyhodnoceny a navržena nová či pozměněná opatření v marketingové strategii firmy. Návrhy opatření jsou prezentovány v podobě marketingového plánu pro nový produkt, který firma uvede na trh, přičemž budou sledovány výsledky nových opatření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.