Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problematika vzdělávání úředníků územních samosprávných celků v Ostravě
Gregorová, Pavla ; Čebišová, Taisia (vedoucí práce) ; Ochrana, František (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vzděláváním úředníků veřejné správy na úrovni územní samosprávy. Cílem diplomové práce je zhodnotit systém vzdělávání úředníků územních samosprávných celků na příkladu konkrétního úřadu městského obvodu v Ostravě, identifikovat problémové oblasti a navrhnout možnosti jejich řešení. Po vstupním vymezení problému v úvodu práce jsou uvedena teoretická východiska a nastíněny současné vývojové trendy ve vzdělávání úředníků v Evropě. Poté je v kontextu reformy veřejné správy popsán vznik současného systému vzdělávání úředníků územních samosprávných celků v České republice, následuje vymezení legislativního rámce, organizace vzdělávání a přehled zainteresovaných aktérů v této oblasti. V empirické části práce je proveden výzkum vzdělávání úředníků u úřadu městského obvodu v Ostravě a výsledky výzkumu, včetně identifikace problémových oblastí, jsou porovnány s výsledky obdobných výzkumů. Na základě porovnání výsledků výzkumu s teoretickými poznatky o postavení úředníka veřejné správy, rozvoji lidských zdrojů, principech celoživotního učení a konceptu společnosti vědění jsou formulovány návrhy a doporučení k zefektivnění systému vzdělávání úředníků u zkoumaného úřadu.
Problematika vzdělávání úředníků územních samosprávných celků v Ostravě
Gregorová, Pavla ; Čebišová, Taisia (vedoucí práce) ; Ochrana, František (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vzděláváním úředníků veřejné správy na úrovni územní samosprávy. Cílem diplomové práce je zhodnotit systém vzdělávání úředníků územních samosprávných celků na příkladu konkrétního úřadu městského obvodu v Ostravě, identifikovat problémové oblasti a navrhnout možnosti jejich řešení. Po vstupním vymezení problému v úvodu práce jsou uvedena teoretická východiska a nastíněny současné vývojové trendy ve vzdělávání úředníků v Evropě. Poté je v kontextu reformy veřejné správy popsán vznik současného systému vzdělávání úředníků územních samosprávných celků v České republice, následuje vymezení legislativního rámce, organizace vzdělávání a přehled zainteresovaných aktérů v této oblasti. V empirické části práce je proveden výzkum vzdělávání úředníků u úřadu městského obvodu v Ostravě a výsledky výzkumu, včetně identifikace problémových oblastí, jsou porovnány s výsledky obdobných výzkumů. Na základě porovnání výsledků výzkumu s teoretickými poznatky o postavení úředníka veřejné správy, rozvoji lidských zdrojů, principech celoživotního učení a konceptu společnosti vědění jsou formulovány návrhy a doporučení k zefektivnění systému vzdělávání úředníků u zkoumaného úřadu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.