Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti IMOPRA s.r.o.
Moštěk, Stanislav ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hýbl, Petr (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnosti IMOPRA s.r.o. působící v oblasti automobilového průmyslu. Teoretická část je obsahem v prvních tří kapitol a je zpracována z hlediska strategického marketingu a strategického řízení. Obsahem dalších kapitol je analytická část, která obsahuje všeobecnou charakteristiku společnosti IMOPRA s.r.o. a analyzuje její stávající marketingovou strategii z hlediska jejího specifického postavení na B2B trhu jako certifikovaného výrobce dílů pro klimatizaci. Závěr obsahuje zhodnocení stávající marketingové strategie společnosti a doporučuje některá její dílčí potenciální vylepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.