Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika marketingové komunikace v České republice
SUCHÁ, Věra
Základem pro úspěšný televizní reklamní spot je určit specifika, typická pro produkt, která jsou přijatelná v zemi, kde bude spot vysílán. Cílem kávy, jakožto samotného produktu, je působit na smysly, vzbudit chuť a to nejlépe v dobré společnosti, kde vládne pohoda, radost a příjemná atmosféra. Důležitou součástí reklamního spotu je také demonstrace pití a přípravy kávy, aby spotřebitel názorně viděl, jak kávu správně připravit. I u tohoto produktu je úzce vymezena cílová skupina. V případě instantní kávy jsou to muži a ženy ve věku 25 ? 35 let. Mletou kávu ocení muži a ženy v průměrném věku 40 let.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.