Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv esterů kyseliny glutarové na vybrané akrylátové a alkydové nátěrové systémy
Holubová, Anna ; Ing. Eva Molliková, Ph.D.,Paed IGIP (oponent) ; Tulka, Jaromír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je studium a popis vzájemné interakce rozpouštědel patřících do skupiny tzv. green solvents na bázi esterů kyseliny glutarové a vybraných akrylátových a alkydových nátěrových systémů. V rámci experimentální části práce se sleduje odolnost nátěrových systémů proti účinkům rozpouštědel metodou kapkové zkoušky, která byla následně kombinována se stanovením přilnavosti nátěrového filmu pomocí mřížkové metody. Tyto experimenty proběhly podle odpovídajících norem v aktuálním znění.
Vliv esterů kyseliny glutarové na vybrané akrylátové a alkydové nátěrové systémy
Holubová, Anna ; Ing. Eva Molliková, Ph.D.,Paed IGIP (oponent) ; Tulka, Jaromír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je studium a popis vzájemné interakce rozpouštědel patřících do skupiny tzv. green solvents na bázi esterů kyseliny glutarové a vybraných akrylátových a alkydových nátěrových systémů. V rámci experimentální části práce se sleduje odolnost nátěrových systémů proti účinkům rozpouštědel metodou kapkové zkoušky, která byla následně kombinována se stanovením přilnavosti nátěrového filmu pomocí mřížkové metody. Tyto experimenty proběhly podle odpovídajících norem v aktuálním znění.
Obraz
Šťáva, Martin ; Mainer, Martin (oponent) ; Rathouský, Luděk (vedoucí práce)
Moje diplomová práce je cyklus pěti obrazu ve formátu 3x 180cm x 170cm, 190cm x 180cm, 200cm x 170cm akryl na plátno. Zabývám se něčím jako osobní vizuální pamětí. Abstraktní obrazy složené z jednoduchých barevných ploch, u kterých rezignuji na budování prostoru, nebo složitých kompozic chápu jako svého druhu krajiny. Mluvím-li o krajině, samozřejmě nemám na mysli ekologické uskupení přírodních a kulturních prvků, jež vytváří scenérie, které vidíme všude okolo sebe a jež jsou častým námětem mnoha uměleckých prací, napříč rozličnými médi i dnes. Krajinu obrazu chápu ve svém pojetí jako projekci vizuálního prostoru, který ač v podstatě tvořený nekonkrétními prvky, se odkazuje na umělce a umělecké směry dnes již dávno minulé.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.