Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnitropodnikové směrnice obchodních korporací
Machačová, Hana ; Ševčík, Jan (oponent) ; Pěta, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vnitropodnikové směrnice společnosti ITAB Shop Concept CZ, a.s. První část se věnuje teoretickým východiskům pro vnitropodnikové směrnice, účtování a oceňování zásob a legislativním základům upravujícím jejich formální a obsahovou stránku. Druhá část obsahuje představení společnosti ITAB Shop Concept CZ, a.s. a zhodnocení existující vnitropodnikových směrnic souvisejících s řešenou problematikou. Poslední část obsahuje návrh komplexní vnitropodnikové směrnice na téma zásoby.
Vnitropodnikové směrnice obchodních korporací
Machačová, Hana ; Ševčík, Jan (oponent) ; Pěta, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vnitropodnikové směrnice společnosti ITAB Shop Concept CZ, a.s. První část se věnuje teoretickým východiskům pro vnitropodnikové směrnice, účtování a oceňování zásob a legislativním základům upravujícím jejich formální a obsahovou stránku. Druhá část obsahuje představení společnosti ITAB Shop Concept CZ, a.s. a zhodnocení existující vnitropodnikových směrnic souvisejících s řešenou problematikou. Poslední část obsahuje návrh komplexní vnitropodnikové směrnice na téma zásoby.
Věcný a didaktický rozbor učiva o základním účtování zásob
Chlumská, Hana ; Fišerová, Marie (vedoucí práce) ; Večerník, Jakub (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na věcný a didaktický rozbor učiva o základním účtování zásob v 1. koncentrickém okruhu učiva účetnictví na obchodních akademiích. Práce je rozdělena do dvou částí, a to části teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena především na samotnou výuku účetnictví. Obsahuje legislativu, o kterou se při výuce účetnictví opíráme, uspořádání učiva spolu s využitými didaktickými zásadami a didaktickými pomůckami. Praktická část na teoretickou naváže didaktickým rozborem učiva o základním účtování zásob. Jsou zde zahrnuta doporučení jakým způsobem postupovat při výkladu učiva za použití schémat, tabulek a příkladů, které jsou žákům během výuky předkládány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.