Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Bezobalový prodej na trhu s potravinami
Tošovská, Klára
LATINÁKOVÁ KLÁRA, Bezobalový prodej na trhu s potravinami, Brno, 2021. Diplomo-vá práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce prof. Ing. Jana Stávková, CSc. Předložená diplomová práce se zabývá bezobalovými obchody v České republice. Za pomoci online dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů jak se spotře-biteli, tak s provozovatelem bezobalového obchodu byly odhaleny faktory, které ovlivňují zákazníky při rozhodování, zda v bezobalovém obchodě nakoupí či niko-liv. Na základě zjištěných informací byla sepsána doporučení pro bezobalové ob-chody, která by měla pomoci oslovit širší skupinu zákazníků a snadněji se vypořá-dat s problémy, které bezobalové obchody při svém provozu řeší.
Návrh interiéru bezobalové prodejny
Tupá, Alžběta
Práce se zabývá návrhem interiéru bezobalové prodejny a atypického nábytkového prvku do něj určeného. V teoretické části se autorka zabývá vývojem pojmu zero waste a bezobalových prodejen. Práce řeší problematiku dopadu odpadů na životní prostředí a proč právě bezobalové prodejny jsou z tohoto hlediska důležité. Tato část se následně zabývá obecnými a legislativními požadavky na prostor prodejny. Je zde zahrnuta kapitola zaměřující se na obaly a problematiku ekologie v nábytkářském průmyslu. V praktické části se práce zabývá již na samotný návrh interiéru prodejny Zero Way. Mimo návrhu kompletního interiéru je zde řešen i návrh atypického nábytkového prvku, ke kterému je přidána jeho cenová kalkulace a konstrukční řešení. Výsledný návrh je vyobrazen ve vizualizacích.
Bezobalový prodej na trhu potravin
Borýsková, Lucie
Borýsková, L. Bezobalový prodej na trhu potravin. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce se zabývá bezobalovými obchody na trhu potravin. Cílem práce byla charakteristika trhu bezobalového prodeje potravin a určení rizik, která jsou s tímto způsobem prodeje spojena. Cílem bylo zároveň vysvětlit chování spotřebitelů na tomto trhu a identifikovat motivy, které jsou pro spotřebitele rozhodující v případě využití tohoto prodeje. Vyhodnocení probíhalo na základě zkoumání současné problematiky obalových materiálů a současné situace bezobalového prodeje na evropském trhu. Naplnění cíle bylo podpořeno dotazníkovým šetřením a hloubkovými rozhovory s majiteli bezobalových obchodů. Na základě dosažených výsledků jsou formulovaná obecná doporučení, která podpoří informovanost spotřebitelů, budování jejich loajality a zvýšení spotřeby bezobalových produktů na trhu potravin.
Organizácia podujatia v režime zero waste
Kahúnová, Alica
Kahúnová, A. Organizace události v režimu zero waste. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Bakalářská práce se věnuje návrhu postupu organizace události, tak aby měla co nejnižší negativní dopad na životní prostředí. Pomocí kvalitativního výzkumu byly zjištěny hlavní kategorie na které je třeba se zaměřit při organizaci události. Byl sestaven návrh organizace události rozdělený na přípravnou fázi, realizační fázi a ukončení projektu. Taktéž byl sestaven Ganttův diagram, jako pomůcka při organizaci konference Internation Conference on Management, kterou organizuje Mendelova univerzita v Brně v červnu roku 2021. Na příkladě této konference byly porovnané ekonomické dopady udržitelného rozpočtu s běžným rozpočtem. Podle kalkulace vyšla méně nákladná udržitelná konference než bežná varianta.
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Bařinová, Jaroslava
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele a bezobalovým prodejem. Cílem diplomové práce je navrhnout marketingová doporučení pro prodejny zabývající se bezobalovým prodejem. Dílčím cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupu v bezobalové prodejně a zjistit hlavní motivy, které vedou spotřebitele v těchto prodejnách nakupovat či nikoliv. Literární rešerše popisuje danou problematiku a tvoří ucelený přehled z oblasti chování spotřebitele, marketingové komunikace, obalů, odpadů, Zero Waste přístupu a bezobalového nakupování. Vlastní práce se věnuje analýze na trhu bezobalového nakupování a primární data byly zjištěny z dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů. Bylo zjištěno, že faktory, které nejvíce ovlivňují spotřebitele jsou vlastní zkušenost, kvalita, dostupnost a cena. Doporučení byla vytvořena převážně na zlepšení komunikace bezobalových prodejen, jelikož většina respondentů si myslí, že tyto prodejny nejsou dostatečně propagované.
Chování spotřebitele na trhu s bezobalovým prodejem
Herzánová, Adéla
Herzánová, A. Chování spotřebitele na trhu s bezobalovým prodejem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s bezobalovým prodejem. Hlavním cílem práce je navrhnout vybrané firmě opatření v oblasti propagace. V práci bylo zjišťováno, jak zákazníci bezobalové prodejny vnímají a jakou s nimi mají zkušenost. K dosažení cíle bylo zvoleno dotazníkové šetření, kterého se zúčastnilo 502 respondentů. Na základě jehož výsledků vyšla závislost mezi tím, zda respondenti nakupují v bezobalových prodejnách a tím, zda si myslí, že jsou některé potraviny baleny zbytečně. Proběhly i rozhovory s manažerkami bezobalových obchodů. Na závěr byla doporučena obecná doporučení v oblasti propagace pro bezobalové prodejny i konkrétní doporučení pro zvolené prodejny.
Zero waste hotel concept in the Czech Republic
Kanderová, Martina
Hlavným cieľom bakalárskej práce je zdokonaliť koncepciu hotela s nulovým odpadom s dôrazom na environmentálny pilier, navrhnúť a interpretovať odporúčania vybranému hotelu s názvom Kolej Akademie, ktorý pôsobí v českom hotelovom priemysle. Prehľad literatúry poskytuje hlbší pohľad na danú oblasť spoločenskej zodpovednosti firiem a obežného hospodárstva, ktoré je nevyhnutné pochopiť. Metodika sa týka konkrétnych oblastí odvodených od noriem ISO 9001 a ISO 14001. Analytická časť je založená na kvalitatívnom výskume hĺbkových rozhovorov, ktoré naznačujú niekoľko oblastí možného zlepšenia. Ilustrácia radarového grafu na základe zistení z rozhovorov pomáha odhaliť, že Kolej Akademie investovala značné prostriedky a úsilie na transformáciu hotela na zariadenie bezobalového charakteru, ale na druhej strane stále čelí oblastiam, ktoré neboli vôbec pokryté. Významná zmena sa uskutočnila v politike na úspory vody a energie, ako aj v kuchynských procesoch, ktorými sa výrazne znížilo množstvo odpadu. Sekundárny výskum údajov bol uskutočnený, s cieľom určiť oblasti, ktoré by mohla Kolej Akademie vylepšiť. Výsledky ukazujú, že Kolej Akademie stále nakupuje hotelovú kozmetiku v malých plastových fľašiach a niektoré druhy balených potravín, ktoré prispievajú k množstvu jednorázového odpadu. Hotel nevenuje pozornosť propagácii hotela ako bezobalové zariadenia a príliš nepodnecuje hostí, aby sa zapojili do ich ekologického programu. Dôležité je, že Kolej Akademie ako súčasť univerzitného vlastníctva je viazaná štátnou legislatívou, ktorá je hlavným obmedzením, prečo nie je možné prijať niekoľko opatrení. Na základe zistení sa navrhli dodatočné investície do konkrétnych oblastí a preukázalo sa, že hoci bezobalový hotel si na začiatku vyžaduje značné finančné zdroje, no v dlhodobom horizonte môže hotel zaznamenať veľké úspory nákladov.
Návrh online marketingu pro podnik Vyměň za EKO
Gociek, Anna
Gociek, A. Návrh online marketingu pro podnik Vyměň za EKO. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Bakalářská práce se zabývá návrhem online marketingu pro bezobalový ob-chod Vyměň za EKO. Na základě provedených analýz a informací poskytnutých majitelkou podniku byla sestavena SWOT matice. Následně byly navrženy možné změny a doporučení týkající se online propagace podniku. Konkrétně se jednalo o obsah a vzhled webových stránek obchodu, obsah sociálních sítí (Facebooku a Instagramu), navázání spolupráce s influencery a online reklamu.
Dopravní infrastruktura v perspektivě cirkulární ekonomiky
KŘIKLÁN, Radek
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh a doporučení řešení způsobu realizace dopravní infrastruktury v perspektivě cirkulární ekonomiky. Navrhovaná doporučení zohledňují principy oběhového hospodářství a snaží se o zlepšení aktuální situace. Teoretická část práce se zabývá teorií dopravy a dopravní infrastruktury. Zaměřujeme se na definici pojmu doprava, jak jen různí autoři definují a jakým způsobem se na ni lze dívat. Následuje problematika cirkulární ekonomiky, která má čtenáři pomoci pochopit základní principy svého fungování. V praktické části jsou uvedeny příklady úspěšných oběhových ekonomik a bariéry bránící přechodu z lineární na cirkulární ekonomiku. Provedená analýza nakládání se stavebním a demoličním odpadem je základem pro návrh a doporučení.
Podnikatelský plán založení společnosti se zaměřením na strategii bezobalových produktů
Horňáková, Zuzana ; Milichovský, František (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá vytvorením reálneho podnikateľského plánu na založenie bezobalového obchodu v meste Topoľčany na Slovensku. Teoretické východiská sa zameriavajú na nosnú podnikateľskú myšlienku, použitých analyticko-výskumných metód v rámci plánovania a obsahom štruktúry podnikateľského plánu. Analytická časť obsahuje jednotlivé výstupy zo spracovaných analýz a výskumu, na základe čoho je následne zvolená vhodná stratégia pre začínajúcu spoločnosť v tejto oblasti. Návrhová časť rozpracováva zvolenú stratégiu do jednotlivých častí štruktúry podnikateľského plánu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.