Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konstrukční návrh závěsu zadního víka osobního automobilu
Bílek, Vojtěch ; Prokop, Aleš (oponent) ; Řehák, Kamil (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou zavěšení 5. dveří osobního automobilu. Úvodní část se věnuje možnostem uchycení 5. dveří osobního automobilu. Následně byl vybrán závěs typu HDS, který je dále řešen pomocí výpočtového a experimentálního přístupu. U toho trubkového závěsu typu HDS je snahou využít hliníkové slitiny z důvodu snížení hmotnosti. V prvním kroku byl proveden technický experiment u stávajícího stavu (ocelového) a dále byla provedena deformačně napěťová analýza. Na základě deformačně napěťové analýzy u varianty se samotnou změnou materiálu bez konstrukční změny bylo dosaženo neuspokojivých výsledků. Následně byly navrženy konstrukční změny v podobě navýšení tloušťky stěny trubky v programu Creo a tato varianta byla taktéž podrobena deformačně napěťové analýze pomocí výpočtového modelování. Porovnání výsledků bylo provedeno na základě hodnot elastické deformace a ekvivalentního napětí. V neposlední řadě se práce zabývala vyrobitelností navržené součásti v rámci které, byl proveden technický experiment.
Konstrukční návrh závěsu zadního víka osobního automobilu
Bílek, Vojtěch ; Prokop, Aleš (oponent) ; Řehák, Kamil (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou zavěšení 5. dveří osobního automobilu. Úvodní část se věnuje možnostem uchycení 5. dveří osobního automobilu. Následně byl vybrán závěs typu HDS, který je dále řešen pomocí výpočtového a experimentálního přístupu. U toho trubkového závěsu typu HDS je snahou využít hliníkové slitiny z důvodu snížení hmotnosti. V prvním kroku byl proveden technický experiment u stávajícího stavu (ocelového) a dále byla provedena deformačně napěťová analýza. Na základě deformačně napěťové analýzy u varianty se samotnou změnou materiálu bez konstrukční změny bylo dosaženo neuspokojivých výsledků. Následně byly navrženy konstrukční změny v podobě navýšení tloušťky stěny trubky v programu Creo a tato varianta byla taktéž podrobena deformačně napěťové analýze pomocí výpočtového modelování. Porovnání výsledků bylo provedeno na základě hodnot elastické deformace a ekvivalentního napětí. V neposlední řadě se práce zabývala vyrobitelností navržené součásti v rámci které, byl proveden technický experiment.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.