Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj aplikací pro Xbox 360
Kajan, Rudolf ; Plchot, Oldřich (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vývojem her na platformě Xbox 360 a vytvořením startovacího balíku pro tuto platformu. Po počátečním představení Xboxu 360 jako moderní a velmi výkonné herní konzoly představuje technologii XNA, umožňující poprvé v historii nejen profesionálním tvůrcům, ale i amatérským nadšencům vytvářet hry pro herní konzoli. Kromě existujících startovacích balíků pro 3D XNA hry je pozornost věnována i přehledu existujících nástrojů na analýzu výkonnosti implementované aplikace a nástrojem na vytváření herního obsahu. Hlavní část práce je věnována návrhu, implementaci a testování startovacího balíku zaměřeného na strategickou hru, přičemž důraz je kladen na efektivnost, srozumitelnost a použitelnost členy XNA komunity. 
Multiplatformní hra postavená na XNA
Chramosil, Marek ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje vytvoření multiplatformní vesmírné 3D hry pro platformy PC a Xbox 360 pomocí XNA Frameworku 4.0. Nejprve představuje technologie použité při vývoji této hry, včetně hardware a schopností konzole Xbox 360,  následně se věnuje návrhu, implementaci a optimalizaci této hry. V poslední části popisuje prerekvizity a rozdíly vývoje pro Xbox 360, včetně optimalizací specifických pouze pro tuto konzoli, a nastiňuje možnosti portace této hry pro platformu Windows Phone.
Multiplatformní hra postavená na XNA
Chramosil, Marek ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje vytvoření multiplatformní vesmírné 3D hry pro platformy PC a Xbox 360 pomocí XNA Frameworku 4.0. Nejprve představuje technologie použité při vývoji této hry, včetně hardware a schopností konzole Xbox 360,  následně se věnuje návrhu, implementaci a optimalizaci této hry. V poslední části popisuje prerekvizity a rozdíly vývoje pro Xbox 360, včetně optimalizací specifických pouze pro tuto konzoli, a nastiňuje možnosti portace této hry pro platformu Windows Phone.
Výuková hra na platformě XNA
Vlková, Lenka ; Jošth, Radovan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a implementace výukové hry pro platformu XNA. Práce se zabývá vlastnostmi této platformy, především pak možností převodu hry na herní konzolu Xbox 360. Kromě návrhu a implementace 3D hry NanoHeal z oblasti zdravotnictví jsou zde popsány grafické efekty využité pro dosažení přitažlivého vzhledu hry. Jedná se o techniky nerealistického renderování, efekt zdůraznění hloubky ostrosti a částicové systémy. Klíčové charakteristiky výsledné hry byly zhodnoceny pomocí internetového dotazníku.
Vývoj aplikací pro Xbox 360
Kajan, Rudolf ; Plchot, Oldřich (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vývojem her na platformě Xbox 360 a vytvořením startovacího balíku pro tuto platformu. Po počátečním představení Xboxu 360 jako moderní a velmi výkonné herní konzoly představuje technologii XNA, umožňující poprvé v historii nejen profesionálním tvůrcům, ale i amatérským nadšencům vytvářet hry pro herní konzoli. Kromě existujících startovacích balíků pro 3D XNA hry je pozornost věnována i přehledu existujících nástrojů na analýzu výkonnosti implementované aplikace a nástrojem na vytváření herního obsahu. Hlavní část práce je věnována návrhu, implementaci a testování startovacího balíku zaměřeného na strategickou hru, přičemž důraz je kladen na efektivnost, srozumitelnost a použitelnost členy XNA komunity. 
Analýza business modelů v oblasti herního průmyslu
Hejcman, Marek ; Koubský, Petr (vedoucí práce) ; Šimůnek, Martin (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza aktuálně využívaných business modelů v oblasti herního průmyslu. Cílem je poskytnout ucelený přehled o současném ekonomickém stavu celého odvětví, způsobech distribuce, využívaných obchodních praktikách a technologiích, a to z perspektivy všech účastníků trhu. Vzhledem k méně frekventované tématice je teoretická část věnována popisu všech entit herního průmyslu. Rozebrány jsou nejen všechny subjekty podílející se na vývoji videoher a jejich následném prodeji, ale také technické prostředky využívané k hraní her a v neposlední řadě i hráči samotní. Dále je rozčleněna množina samotných videoher na dva hlavní proudy (hardcore a casual), které zároveň determinují i strukturu analýzy. Analytická část se zaměřuje na zachycení dnes nejpoužívanějších obchodních modelů a jejich kombinací pro prodej videoher. Modely jsou účelově kategorizovány do dvou skupin (zboží a služba) reprezentujících dva odlišné přístupy ke zpoplatňování herního obsahu. U jednotlivých business modelů je popsán základní princip, jeho klady i zápory, faktory ovlivňující jeho úspěšné nasazení a příklad užití modelu v praxi. Součástí analýzy jsou i ekonomicko-sociální profily dvou hlavních segmentů trhu. V závěru se pak práce na základě dosavadního vývoje oboru a současných trendů napříč herním průmyslem snaží odhadnout budoucí vývoj v oblasti business modelů pro poskytování videoher resp. celého odvětví.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.