Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nové marketingové metody v knihovnách
Steklá, Zuzana ; Landová, Hana (vedoucí práce) ; Dombrovská, Michaela (oponent)
V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny využívají nástrojů klasického marketingu, který je primárně určen ziskovým organizacím, proto musí brát ohled na odlišnosti ziskového a neziskového sektoru. Mezi tyto odlišnosti patří cíle organizace, její zaměření a správa financí. Základem kvalitního marketingu je analýza prostředí, ve kterém se knihovna pohybuje, rozbor uživatelské základny a chování uživatelů, segmentace, targeting a positioning. Současné trendy vedou knihovny k využívání nových marketingových metod. Mezi nejoblíbenější metody patří guerilla marketing, marketing sociálních médií, mobilní marketing a green marketing. Guerillový marketing a marketing sociálních médií knihovnám vyhovují, protože nevyžadují finanční, ale osobní investice. Ke tvorbě kampaní je třeba využít informace, znalosti, kreativitu tvůrce. Mobilní marketing umožňuje zastižení zákazníka v jakékoli životní situaci. Pomocí green marketingu se může knihovna prezentovat jako organizace s lidskou tváří, které leží na srdci ochrana životního prostředí. Při tvorbě kampaní založených na nových marketingových metodách by měli knihovny sledovat následující...
Využití nových forem marketingové komunikace v komunikačním mixu firmy
Popelka, Ondřej ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových forem marketingové komunikace a zkoumá možnost jejich využití při aplikaci na vybraný existující subjekt, kterým je v mém případě Golf Club Bitozeves. V teoretické části jsou představeny jednotlivé formy marketingové komunikace spolu s prostředky jejich šíření. Praktická část se zabývá aplikací těchto forem marketingové komunikace na subjekt vytvořením konkrétních modelových kampaní a jejich následovného porovnání z pohledu atributů, jakými je cena realizace kampaně, časová náročnost realizace jednotlivých kampaní či počtu potenciálních zákazníků získaných těmito metodami.
The Importance of Managing eWOM in the Hotel Industry
Horák, Tomáš ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Pearce, Chris (oponent)
Cílem této práce je zjistit, jak potenciální zákazník hotelu vnímá různé druhy odpovědí daného hotelu na negativní online recenze a následná identifikace možného využití těchto poznatků k zefektivnění managementu online recenzí v hotelnictví. Byly objeveny tři základní druhy odpovědí hotelu na negativní recenze (tj. žádná odpověď, defenzivní odpověď a konstruktivní odpověď). Metoda experimentálního šetření s 240 respondenty prokázala, že konstruktivní odpověď na negativní recenzi má pozitivní vliv na to, jakým způsobem zákazník vnímá daný hotel. Nejhorší výsledek v tomto ohledu zaznamenala defenzivní odpověď. Výsledky experimentálního šetření byly potvrzeny statistickou metodou pořadového testu Mann-Whitney U-test.
Nové trendy v marketingu aplikované na farmaceutický průmysl
Skořepová, Ivana ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Dohnalová, Eva (oponent)
Účelem diplomové práce je v teoretické části představit marketing jako celek včetně marketingového mixu se speciálním zaměřením na nové trendy v marketingu a s ohledem na farmaceutický průmysl. Praktická část pak bude zaměřena na možnost aplikace nových marketingových trendů do farmaceutického průmyslu ve spojitosti s etickými aspekty a zákonnými opatřeními v rámci České republiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.