Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Web-marketing mix 4S v malé organizaci
Uhlíř, Petr ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Šebesta, Michal (oponent)
Cílem práce je zhodnotit, zda aplikací modelu marketingové propagace v prostředí Internetu založené na koncepci web-marketing mixu 4S v malé organizaci, orientované na prodej profesionálních strojů a zařízení pro truhlárny, kovovýrobu a klempířské dílny lze dosáhnout synergického efektu a formulovaných klíčových ukazatelů výkonu. Aby bylo dosaženo tohoto cíle, je nezbytné na základě odborné literatury a publikací identifikovat a popsat technologie, nástroje, postupy a procesy, které jsou typické pro internetový marketing v segmentu malých a středních firem, jakožto konceptu internetové propagace. Důležitou součástí je také rozbor web-marketing mixu 4S, který jako jedna z možných variant marketingových mixů poslouží jako základna procesního modelu internetové propagace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.