| |
|
Vývoj turbodmychadel spalovacích motorů
Franc, Vladimír ; Dlugoš, Jozef (oponent) ; Řehák, Kamil (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rešerší zaměřenou na vývoj technologie přeplňování vznětových a zážehových motorů. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První část se zabývá obecným popisem konstrukce, základních principů a klíčových komponent turbodmychadel. Druhá část shrnuje stručný historický vývoj přeplňování pomocí turbodmychadel. Třetí část je věnována jednotlivým konstrukčním řešením a závěrečná část se zaměřuje na nové vývojové trendy.
|
|
Plnící turbodmychadlo
Růsek, Lukáš ; Novotný, Zdeněk (oponent) ; Fiedler, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou přeplňování spalovacích motorů plnícími turbodmychadly. Cílem diplomové práce je návrh turbodmychadla pro naftový přeplňovaný spalovací motor o výkonu 430 [kW]. Ve výpočtech bude uvažována regulace plnícího tlaku odpouštěním výfukových plynů před turbínou (WG) a různé režimy recirkulace výfukových spalin (EGR). Výsledkem bude návrh turbodmychadla splňující dané požadavky. V závěru práce jsou krátce shrnuty další technické doporučení pro následující aplikace plnících turbodmychadel
|
|
Vývoj turbodmychadel spalovacích motorů
Franc, Vladimír ; Dlugoš, Jozef (oponent) ; Řehák, Kamil (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rešerší zaměřenou na vývoj technologie přeplňování vznětových a zážehových motorů. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První část se zabývá obecným popisem konstrukce, základních principů a klíčových komponent turbodmychadel. Druhá část shrnuje stručný historický vývoj přeplňování pomocí turbodmychadel. Třetí část je věnována jednotlivým konstrukčním řešením a závěrečná část se zaměřuje na nové vývojové trendy.
|
| |
|
Plnící turbodmychadlo
Růsek, Lukáš ; Novotný, Zdeněk (oponent) ; Fiedler, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou přeplňování spalovacích motorů plnícími turbodmychadly. Cílem diplomové práce je návrh turbodmychadla pro naftový přeplňovaný spalovací motor o výkonu 430 [kW]. Ve výpočtech bude uvažována regulace plnícího tlaku odpouštěním výfukových plynů před turbínou (WG) a různé režimy recirkulace výfukových spalin (EGR). Výsledkem bude návrh turbodmychadla splňující dané požadavky. V závěru práce jsou krátce shrnuty další technické doporučení pro následující aplikace plnících turbodmychadel
|