Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uplatnění absolventů VŠE na trhu práce a jejich hodnocení získaného vysokoškolského vzdělání
Dejl, Lukáš ; Vltavská, Kristýna (vedoucí práce) ; Hulík, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se zabývá uplatněním absolventů Vysoké školy ekonomické v Praze (VŠE) na trhu práce a jejich hodnocení získaného vysokoškolského vzdělání na základě výsledků šetření REFLEX 2013. První část práce je zaměřena na teoretické pojmy a statistické metody, které jsou následně použity v analytické části. Analytická část práce obsahuje analýzy týkající se uplatnění absolventů VŠE na pracovním trhu a hodnocení kvality získaného vysokoškolského vzdělání. Diplomová práce se snaží pomocí vícerozměrných statistických metod odpovědět na otázky, zda existuje souvislost mezi vystudovanou fakultou a klasifikací zaměstnání po příchodu na pracovní trh, jaké aspekty ovlivňují výši hrubého měsíčního příjmu ze současné práce, jak absolventi daných fakult hodnotí míru studiem získaných základů pro vstup do práce a také jak hodnotí zaměření absolvovaného studia na budoucí profesionální uplatnění.
Analýza nezaměstnanosti vybrané skupiny absolventů
Bieliková, Nikol ; Hrdlička, Pavel (vedoucí práce) ; Markéta, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá popisem a následným zhodnocením nezaměstnanosti vybrané skupiny absolventů. Ke zhodnocení byli vybráni absolventi dvou vysokých škol, a to České zemědělské univerzity v Praze, Provozně ekonomické fakulty a Vysoké školy ekonomické v Praze, Národohospodářské fakulty. V první části diplomové práce jsou zpracována teoretická východiska zkoumaného problému s vymezením základních pojmů vystihujících téma nezaměstnanost. Je zde kladen důraz především na popis trhu práce, odměňování zaměstnanců a nezaměstnanost obecně. Poté následuje popis vývoje nezaměstnanosti v České republice. Tento vývoj je zkoumán na základě veřejně dostupných dat. V rámci této části diplomové práce také dochází k popisu terciárního vzdělávání a vymezení pojmu absolvent. Praktická část práce je nejprve věnována popisu obou vybraných vysokých škol. Praktická část se dále zabývá zhodnocením výsledků provedeného dotazníkového šetření u absolventů vybraných vysokých škol a fakult.
Podpora počítačové výuky pro seniory
Ščotková, Zlatica ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem této bakalářské práce, jež spojuje téma informačních a komunikačních technologií a vzdělání přímo ve svém názvu, je vytvoření e-learningové opory pro Univerzitu třetího věku Vysoké školy ekonomické v Praze (U3V) a vyzkoušení opory přímo se seniory z U3V. Pro vytvoření e-opory je esenciální nejdříve nastínit problematiku e-learningu jako takového, proto je práce dělena na teoretickou část a praktickou část. Hlavním přínosem práce je vytvoření e-opory pro studenty U3V pomocí nejnovějších programů, umístění opory na Internet (konkrétně server YouTube), vyzkoušení vytvořené opory přímo se seniory během výuky na U3V a osvětlení pojmu e-learning v kontextu moderní doby.
Unie studentů VŠE ze systémového pohledu
Kočí, Jakub ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Benda, Martin (oponent)
Diplomová práce analyzuje přípravu a vznik Unie studentů VŠE pomocí Metodologie měkkých systémů. Pro tento cíl práce zpracovává teorii studentských organizací a studentských unií v České republice včetně srovnávací analýzy pravidel pro studentské spolky na vybraných vysokých školách v Česku a v zahraničí. Výsledkem analýzy je poznání, že vybrané zahraniční univerzity pracují se svými spolky systematičtěji než vybrané české univerzity. Výzkumná část práce realizuje dvě části Metodologie měkkých systémů: Analýzu dvě (společenskou) a Analýzu tři (politickou). Výsledkem výzkumu jsou definované role, hodnoty, normy a rozložení moci v prostředí studentských spolků na VŠE. Praktická část obsahuje dva kompletní učící se cykly Metodologie měkkých systémů včetně kořenových definic, CATWOE a modelů smysluplných aktivit. Na základě průběhu těchto učících se cyklů jsou pak zhodnoceny limity, které má užití Metodologie měkkých systémů pro založení studentské unie na vysoké škole v České republice.
Balanced Scorecard pro VŠE v Praze
Týcová, Hana ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Fischer, Jakub (oponent)
Tato diplomová práce zachycuje tvorbu metody Balanced Scorecard pro Vysokou školu ekonomickou. Nejprve v teoretické části popisuje, co jsou to neziskové organizace a jejich dělení, dále se zaměřuje na popis strategie a samotnou metodu BSC z teoretického hlediska. V praktické části popisuje Vysokou školu ekonomickou jak z hlediska historického, tak i z hlediska jejího fungování. Praktická část rovněž zahrnuje tvorbu PEST analýzy, Porterovy analýzy a metody Balanced Scorecard, které je věnována větší část této diplomové práce. Vyústěním práce je komunikace strategie prostřednictvím strategické mapy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.