Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Klient virtuální čekárny pro iOS
Bukovský, Luděk ; Kolář, Martin (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat uživatelsky přívětivou mobilní aplikaci pro správu termínu a přihlašování na ně pomocí rezervačního systému. Výsledkem je aplikace pro platformu iOS s příjemným designem. Testování proběhlo na uživatelích, kteří aplikaci ohodnotili kladně s jednoduchým ovládáním. Za velký přínos této práce se považuje vhodně navržené uživatelské rozhraní. 
Síťová komunikace pro virtuální čekárnu
Novák, Lukáš ; Kolář, Martin (oponent) ; Brejcha, Jan (vedoucí práce)
Jádrem této bakalářské práce je podrobně popsat návrh komunikačního protokolu pro komunikaci klient/server a vytvoření fungujícího prototypu serverové části. Pro tuto komunikaci bylo využito návrhového přístupu REST, který využívá zejména funkci GET a POST transportního protokolu HTTP. Prototyp serverové části aplikace je vytvořen v jazyce PHP za pomoci micro‑frameworku Silex. Protokol je navržen jak pro mobilní klienty, ze kterých je prováděno zařazování do front, tak pro klienty, ze kterých se tato fronta řídí a spravuje. Na konci práce je popsáno testování navrženého protokolu s funkčním prototypem serverové části.
Klient virtuální čekárny pro poskytovatele služeb
Holcman, Jaroslav ; Brejcha, Jan (oponent) ; Kolář, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat klientskou aplikaci s grafickým uživatelským rozhraním pro poskytovatele služeb v rámci projektu Virtuální čekárna. Grafické uživatelské rozhraní umožňuje poskytovateli pracovat s frontami zákazníků, objednávat zákazníky na určené termíny a celkově pracovat s daty, která jsou uložena na serveru. Uživatelské rozhraní je vytvořeno pomocí technologie WPF z .NET Frameworku od firmy Microsoft. Text této práce popisuje projekt Virtuální čekárny jako celku, dále podrobněji klienta pro poskytovatele služeb a také technologie, které byly použity pro vytvoření klienta.
Klient virtuální čekárny pro poskytovatele služeb
Holcman, Jaroslav ; Brejcha, Jan (oponent) ; Kolář, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat klientskou aplikaci s grafickým uživatelským rozhraním pro poskytovatele služeb v rámci projektu Virtuální čekárna. Grafické uživatelské rozhraní umožňuje poskytovateli pracovat s frontami zákazníků, objednávat zákazníky na určené termíny a celkově pracovat s daty, která jsou uložena na serveru. Uživatelské rozhraní je vytvořeno pomocí technologie WPF z .NET Frameworku od firmy Microsoft. Text této práce popisuje projekt Virtuální čekárny jako celku, dále podrobněji klienta pro poskytovatele služeb a také technologie, které byly použity pro vytvoření klienta.
Síťová komunikace pro virtuální čekárnu
Novák, Lukáš ; Kolář, Martin (oponent) ; Brejcha, Jan (vedoucí práce)
Jádrem této bakalářské práce je podrobně popsat návrh komunikačního protokolu pro komunikaci klient/server a vytvoření fungujícího prototypu serverové části. Pro tuto komunikaci bylo využito návrhového přístupu REST, který využívá zejména funkci GET a POST transportního protokolu HTTP. Prototyp serverové části aplikace je vytvořen v jazyce PHP za pomoci micro‑frameworku Silex. Protokol je navržen jak pro mobilní klienty, ze kterých je prováděno zařazování do front, tak pro klienty, ze kterých se tato fronta řídí a spravuje. Na konci práce je popsáno testování navrženého protokolu s funkčním prototypem serverové části.
Klient virtuální čekárny pro iOS
Bukovský, Luděk ; Kolář, Martin (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat uživatelsky přívětivou mobilní aplikaci pro správu termínu a přihlašování na ně pomocí rezervačního systému. Výsledkem je aplikace pro platformu iOS s příjemným designem. Testování proběhlo na uživatelích, kteří aplikaci ohodnotili kladně s jednoduchým ovládáním. Za velký přínos této práce se považuje vhodně navržené uživatelské rozhraní. 

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.